30 Mart 2009 Pazartesi

Seçim Sonrası Boşluk

4 tane ömer üründül tadında yorum
Aslında kafamda belli başlı bişey yoktu. Çünkü ne zamandır seçim seçim diye beynimizi yediler, şimdi ne seçim var ne bişey. Çok pis boşluğa düştüm. Ben de yine kısa kısa ekibiyle çalışayım dedim ve sonucunda bir ufak açmaya karar verdim..

- Başka bloglarda adımı görmek kadar haz aldığım başka bişey yok. "Aa bu benim lan ehi hehe" diye gevşiyorum hemen. Asıl söylemek istediğim şey başka ama. Bazen Diren bahsediyor ya benden. Arada bir ben de Diren'den bahsediyorum falan (misal şimdi); acaba bu böyle kadın programına çıkan iki ultrasüper samimi(!) sanatçının birbirine iltifatlarda bulunmasına tekabül ediyor mu ki? Bunu düşünedurayım..

- Günah çıkartmak istiyorum Peder. Bugün blogumun yayılmasına biraz daha katkıda bulundum. Ama çok değil. Biraz. Sonra hemen bıraktım. Cehenneme gidecek miyim Peder?

- Hava geç kararıyor ya şimdi bu yaz saati işinden dolayı. Alışmadık tabi; babam eve erken geliyor, akşam yemeklerini erken yiyoruz, diyorum nooliyor.

- Seçimle ilgili haberleri okurken aklî melekelere hakim olmak lazım dostlarım. Sandıklar gitmiş, elektrikler kesilmiş, pusulalar aşırılmış.. Demokrasi fazla geliyor bizim ülkeye bunu anladım ben. Seçim yapmıycaksın arkadaş. Yapılcaksa da insan yapmıycak bu seçimi, haddim olmayarak arzu ediyorum töbe haşa, Allah yapacak. O zaman bak bakayım sandık çalınabiliyor mu.. Tövbe tövbe ya.. (bkz: aklî melekelerine hakim olma konusunda başarısız örnek)

- Neyse işte böyle abidik gubidik ortaçağ seçimi haberlerini okurken şöyle bir haber gördüm: "İçerenköy'ün bilmemneresinde üç ayrı mavi zarftan üç tane prezervatif çıktı!" diye. Okumayı bitiremeden yarıldım. Hala biraz o yarılmanın etkisindeyim.. Ahaha. Bak, hala. Haha.
Sanırım "Eeeh, skerim böyle işi" diye koyulmuş.. Hoha. Çok komik değil mi lan.

- Hani "martın 15 günü kış, 15 günü yaz aabii" geyiği vardır ya. O tezi bu sene çürütüyorum. Bence marttaki günlerin yarısı yaz, yarısı kış. Mesela şu an baya üşüyorum, ama öğlen Kızılay meydanında elimde montla geziyordum. Bir garip.

- Sevgili kardeşim Haliloğlu Alper'e de burdan selamımı gönderiyorum ki, epey sıkılmıştı belki geçmiştir şimdi. (kesin geçmiştir. iddalıyım. sıkıntıyı alırım. fıtığı alırım. bel kaymasını alırım.)

Herkesi öpüyorum ve üç vakitliğine buradan gidiyorum. Geleceğim gene. Belki bugün, belki yarın.. Ama illa ki geleceğim.

Daçe.

4 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Alper says:

    ''Daçeyle tanışmadan önce bel soguklugum vardı, çok sıkılıyordum, kimse benimle konuşmuyordu. Daçeyi okumaya başlayalı 10 gün oldu, değişimi hemen hissettim. Artık ben de mutluyum. Teşekkürler Daçe.''
    A.H. (Ankara,20)

  2. Adsız says:

    arayı epey açmışın daçe,niye yazmıyorsn hayrdr?bu arada uzun süreliine veda edeym dedm sana,şimdilik hoşçakal,ama şimdilik.Amma illa ki geleceğim...

    katya

  3. Secim sonrasi bosluk baya bi uzun surdu herhalde. Nerelerdesin Dace?

    Bir dost.

  4. Adsız says:

    kimi kaybettin bilmiyorum ama başın sağolsun,durgundun bugün,ama olsun yeniden yazıyor olman çok güzel.görüşürüz,çok yakında...

    katya

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)