6 Mart 2009 Cuma

Vesait Dramı

0 tane ömer üründül tadında yorum
Bugün eve geldiğimde anladım ki; çift vasıta olayı çok bariz şekilde gençliğimden yıllar çalıyor. İkinci dolmuştan inip eve varınca, kendimi sanki bambaşka bir galaksiden uzun yollar kat ederek gelmiş biri gibi hissediyorum. Sanki yol üstündeki savaşlara katılmış, birkaç meteoru ıkınarak durdurmuş, biraz da zamanı bükmüş de öyle gelmişim gibi oluyor. Kısacası çok yoruluyorum. Daha da kısacası beynim skiliyor. Gerçi daha kısa olmadı ama idare edin, çünkü şu an beynim o bahsettiğim yorgunluğun etkisinde..

Bu çift vasıtalı ulaşım, yeri geliyor 1 saati aşıyor. Öyle zamanlarda eğer yanınızda herhangi bir müzikçalar yoksa Arapça surelerden kendinize sıkı bir ölüm fermanı beğenin. O 1 saati aşan yol müziksiz çekilir mi? Çekilmez, çekilmiyor. Ben, salak ben, 1 haftadır mp3 çaları şarja takmaya üşeniyorum ve her gün müziksiz bir yolculuk geçiriyorum. Görüntüde "Amaan seninki de dert mi lan zirzop?" denebilecek bi durum ama ne çektiğimi bir ben bilirim bir de 'bilen bilir'. Siz, dolmuştaki diğer insanların kulaklıklarına yanaşmaya çalışıp "Ulan acaba ne çalıyor ki?" diye kulak vermeyi bilir misiniz? İşte o kardeşiniz burda. Peki siz telefondan müzik açıp dakikalarca sırf kulaklık yok diye sanki telefonla konuşuyormuş gibi hoparlörü kulağınıza dayayıp oturmayı bilir misiniz? İşte o da aynı kardeşiniz, o da burada, o da benim. Eveeet.

O değil de, ben yine bir haftadır eve geldiğimde hava kararmış oluyor, daha güneş görmedim. Kont Drakula gibiyim. Bu da bir başka yorucu neden. Yurttaki arkadaşlara sözüm, elinizdekinin kıymetini bilin. Ya benim gibi her gün bir otobüs giderken, iki dolmuş da gelirken kullanıp 4,5 lira verseydiniz? Ya her gün eve varıcam da adam gibi kafa dinlicem diye 1 saatten fazla zamanınızı yollarda geçirseydiniz? Bu laflarımdan sonra hâlâ şikâyet eden olursa kellesini kopartır, kazığa geçiririm.

Drakula demişken bir vampir filmi izleyeyim ben bugün. Bakalım müziksiz ve güneşsiz geçen yorucu bir haftayı kapatacak güzellikte bir film mi değil mi.

İlerleyen yazılarda görüşünceye dek, kendinize iyi bakın, öperiyorum. Daçe.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)