23 Mart 2009 Pazartesi

Kısa Kısa

2 tane ömer üründül tadında yorum
+ Bugün Hadise'nin Düm Tek Tek klibini izledim ve hemen akabinde klibin TRT tarafından kabul edilmediğini öğrendim. Neymiş efendim, klip çok erotikmiş, kızımız çok seksiymiş. Yau bilader sen bu kızın seksi olduğunu bilmiyor muydun önceden? Hadise'ye teklifi sen götürmedin mi "Gel şu Örövizyon'u hallediver" diye? Şimdi neyin şikayetini ediyorsun anlamıyorum. Ayrıca ben klibi izledim, gayet güzel klip. Seksi meksi yok, kim seksi. -ağzını "o" diye açan msn smileyi-

+ Hintliler acayip insanlar. Şimdi de ucuz araba yapacağız diye bürsürü malzemeden çalmışlar. Radyo yok, hava yastığı yok, ABS yok. Belki cam filan da yoktur. Hatta belki arabayı fıtı fıtı fıtı diye Fred Çakmaktaş gibi süreceğizdir. Bu ultrasüper güvenilir aracın fiyatı 3500 türk lirasıymış. Yanında bir de sağlık kiti hediye ediyorlarmış. Bence süfer kampanya. Süferötesi.

+ Bu partiler işin bokunu iyice çıkardılar. Yeter yau her dakka her köşede bir parti bayrağı, bilmemnesi. Seçimler iyi güzel, eğlenceli dedik, renkli dedik, bağrımıza bastık; ama seçimlerden sonra iki-üç hafta kadar siyaset duymak istemiyorum. Off bre.
Bir de bu siyasi liderlerin kendilerine özel belli konuşma stilleri var. Çok spesifik. Mesela Bahçeli her lafı, her cümleyi uzatıyor. Sonra cümlenin başını unutuyor, o cümle bambaşka bir yere, bambaşka kiplerle bağlanıyor. Bunu keşfettim. Komük.

+ Bruce Willis evlenmiş dostlarım. Nerden biliyorum, tabi ki geçen hafta elime geçen düğün davetiyesinden. Nokta şaşmadan aktarıyorum, aynen şunu yazmışlar: 
"Bruce WILLIS - Emma HEMING
Hayatlarımızı birleştireceğimiz bu özel günümüzde sizleri de aramızda görmek isteriz. 
Yer: Vedat Dalokay Nikâh Salonu, Tarih: 23.3.09 - 16:00
Mahmut-Hanife WILLIS ... Birol-Nurten HEMING"
Hiç abartmıyorum. Neden abartayım ki zaten. Sizi mi kandırcam olum. Hasta etmeyin adamı lan.

+ Dostlarım, şunu söylemeliyim ki herkes benim kadar şanslı olamıyor. İran'daki bloggerdan bahsediyorum. Adam evinde ölü bulunmuş. Yani ben böyle her gün güncelliyorum filan ya, olur da birkaç gün teklersem bilin ki evimde ölü bulabilirsiniz beni de. Ölümlü dünya.

Kısmet. Her şeyin başı sağlık. Daçe.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. z.. says:

    ayy dace öle şeyler söleme..Allah korusun:)

  2. Sel Erk says:

    kısmet tabi bu işler sayın daçe. ölüme 'yazık' gözüyle bakmamak lazım. neyse o konulara girizlemeyim. ben komük konulara girizleyim. bence bahçeli siyaseti bırakınca korku filmlerine seslendirme yapsın. mitinglerde içinden sesini kısan canavar çıkacak diye tırsıyorum. her tırsışımda(ne kötü kelimeymiş bu da) yüzüklerin efendisinde hani gondor kralının içine sauron kaçıodu ya sonra gandalf gelip çıkarıodu o sahne gelir aklıma=) bıd bıd bıd.. (ses giderek kısılır)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)