8 Mart 2009 Pazar

Buddha Sizi Kutsasın

1 tane ömer üründül tadında yorum
Bu kez sizlere Krom'umdan değil, Firefox'umdan sesleniyorum. Yarın bir gün Explorer yaparım, başka zaman Netscape mi ne, onu kullanırım. Belli olmaz benim işim gücüm.

Öncelikle hiçbir filtre kullanmadan hepinizin kandilini kutluyorum. Gerçi bugün ne kandili onu bile bilmiyorum, o kadar ilgisizim. Allah'ım sen affet. Ulan ben Müslümanlığı böyle Budizm gibi yaşayan başka toplum görmedim. Allah müstehakımızı versin. -müstehak ne ola ki-

Sonra bir de Kadınlar Günü'nüzü kutluyorum. Herkesin değil tabi, sadece üstüne alınanlarınkini. Tv çok fazla izlemediğimden bilemiyorum, acaba yine "şu kadarcık tektaş pırlanta" reklamları dönüyor mu? Dönüyorsa o reklamı döndürenlerin de Allah müstehakını versin. Kriz var lan, adam borca harca girip tektaş mı alsın? Almasın işte. Ama güzel bir şeyler de alsın yani, öküzlüğün alemi yok. Tabi ben "single" olduğumdan kelli, benim için sorun yok ama olmasam alırdım. Tabi bir de 10 yıl daha yaşlı olsam. Tabi bir de...

Kutlanacak başka da bir şey yok galiba. Ne güzel, geçen dönem adımbaşı bayramdı, yılbaşıydı falan. Hiç tatil yok mu lan bu dönem? Düşen cemreleri falan kutlasak bari. Böyle giderse kendim özel gün ve hafta uydurcam valla. "18 Nisan Dünya PC Oyunları Günü" ya da "3-10 Mayıs Bilardo Haftası" şimdiden kutlu olsun, falan.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. s. says:

    mevlit kandili.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)