21 Mart 2009 Cumartesi

Hangi Fikriniz Geldi?

1 tane ömer üründül tadında yorum
Feysbuk, her şeyin bokunun çıktığı canlı mecmua. An itibariyle testlerin de boku çıkmış. Evet. Bi girdim on tane test çözülmüş, birileri bişey çıkmış. Bugün kaç test çözdün mentalitesi başka platformda başka konularda devam ediyor demek ki.

- "Hangi futbolcusunuz?" testini çözdü ve İbrahim Üzülmez çıktı.
- "Hangi siyasi görüştensiniz?" testini çözdü ve sağını solunu karıştırdığı ortaya çıktı.
- "Hangi zeka seviyesine sahipsiniz?" testini çözdü ve gerizekalının önde gideni çıktı.

Artık yeter. Bakın bu da çocuk, bu niye yapmıyor? Olmaz. Lütfen.

Bir de bu milyoncu gruplar bütün fantastivitesiyle devam ediyor, onu fark ettim. Daha bitmemiş. Daha bugün bir grup gördüm, parantez içinde şey yazmışlar: "Kimseyi çağırmayacaksan hiç boşuna girme!!!" Herifler sinir stres olmuş artık. Vay canına. Biz de "pekala" diyor, gruba girmeden geçiyoruz..

Feysbuk'u bir video paylaşım sitesi olarak kullanmak da bir yere kadar. Benim kota babayı alıyor diye açmıyorum videoları. Gerçi dün bi tane açtım. Esra Ceyhan'da kendini yerden yere atan, "uçan" adamın videosu. İzleyince yarıldım. Ama yok, irademe hakim olmam lazım. Açmamam lazım. Açmayacağım. Açmayacağım...

...

Feysbuk kalsın orda, başka bişey anlatıcam ben şimdi.. Benim perşembeye kadar çok muhteşem bi fikrim vardı dostlarım. Çok yenilikçi ve hiç bir yerde olmayan bir site peşindeydim. Bu siteyi yapsam paraya para demeyecektim, belki şu an "Google'ı üniversiteli öğrenciler bulmuş aabi" geyikleri benim için dönüyor olacaktı. Websitesinin temelleri müzik paylaşım sitesi olacaktı. Ama "mp3indiririz.biz" şeklinde değil. İndirmece yok. Aynı Youtube'un video paylaşım platformu olması gibi olacaktı orası da. Mesela sende olmayan bi şarkı var, dinlemek istedin. Açıcaktın siteyi, yazıcaktın arama çubuğuna, karşına çıkan sonuçlardan birini tıklayıp dinlicektin. Bir nevi radyovari. Buna heveslenmiştim.

Olmadı, olamadı.. 

Perşembe günü Diren'in bana "şurdan şarkıları dinlersin bak" diye gönderdiği siteye girmemle dumur oldum. Bu site tamamen benim düşündüğüm şeydi. Ama bu kadar olmaz, tamı tamına aynı şey. Ulan kimseye söylediğimi hatırlamıyorum dedim, bu neyin nesi? Sonra bu sitenin daha önceye dayandığını anladım. Ben Ankara'nın bir yerinde bunu düşünürken, adamlar dünyanın öbür ucunda bu siteyi çoktan bulup, açmışlar. Helal olsun, dedim.

Böylece bir "Üniversite öğrencileri yapmış onu sırf aralarında kullanmak için, sonra büyümüş büyümüş, deli para kırıyolar şimdi!" gibi geyik daha burda sona ermiş oldu. Şimdi bu yazıyı bitirirken, sizleri benim fikrimi telepatik yöntemlerle çalan yere götürüyorum. Buyrun.

Daçe.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. kiidra says:

    bugün 'hangi gün öleceksin' testi çözmüş insan gördüm. benim kalbim kırmızı anam bacım. kim kimden ayrılmış onu göremiyorum lan çüktüğümün testleri yüzünden.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)