5 Mart 2009 Perşembe

İyi Geliştirdik Ha!

1 tane ömer üründül tadında yorum
Şikayetle başlayacağım. Bir insan, son yılların en fantastiş pc oyunu olan PES'i kurar da, klavye tuşlarını neden FIFA'nın kolpa tuşlarına göre ayarlar ki? Neden yani?

Tamam ben de bütün çocukluğumu W, A, S, D ile geçirdim. World Cup 98'den Fifa 2003'e kadar varsa yoksa W, A, S, D kullandım. Ama bilader, artık EA Sports çağı çoktan kapandı ve yepyeni bir Konami çağı açıldı. Güzelim W, D, X, A (sırası önemlidir) tuşlarını neden hala ısrar ve inatla "dabılyuasede" yapıyorsun? Sonra da işte "vay efendim, daçe pes turnuvasına neden ilk maçtan veda etti de bilmem ne de.."

Sevgili okurlar, bugün KGG'nin oyun standlarında tam 5 saat geçirdim ve tam bir trans halindeydim. Hatta bir ara kendimi Level - Ankara muhabiri falan sandım. Plesteşın3'ten dev ekran PC'ye, ordan Nintendo'ya (sonunda oynadım), ordan da "zihin gücüyle çalışan" fps'sine atladım durdum. Çok büyük eğlence valla. Ha bir de tabi bütün bu oyuncaklar beleş (hollywood filmlerinin dilden düşmez kelimesidir oyuncak da). Öyle olunca keyif iki katına çıkıyor. Odtülü arkadaşlara tavsiyem; yarın son gün, gittiniz gittiniz, yoksa bir sene beklersiniz.

Yazının başında da dediğim gibi, PES turnuvasına katıldım. Ben sanıyorum ki işte evdeki, bilindik, kırk yıldır oynandığı gibi olacak olan Konami oyunu, ben de hepsinin "eline vereceğim" falan. Yok, değilmiş öyle arkadaş. Ben o skindirik Fifa tuşlarına alışana kadar iflahımı kavurdum da külaha koydurdum -fifadan pese geçerkenki 03-05 senelerinde de acılı bir dönem geçirmiştim ama alışmıştık sonunda-. İşte sürekli D yerine A'ya, A yerine D'ye basan bendeniz maçı 9 kişi tamamlamak durumunda kaldım. Ama 9 kişi de kalmış olsam pes(!) etmedim ve penaltılara kadar 0-0'ı koruyabildim. Sonra saçma bir penaltı atışıyla yenildim, ama en azından onurumla, şerefimle yenildim. Biz öyle başkaları gibi hem 11 kişi oynayıp hem de 2 fark yemedik. Bre heey!..

Ha bir de bugün dabi Rıdvan hoca gelmişti. Gittik onu gördük. Herif çok eğlenceli valla, yani futbolla çok içli dışlı olmayan arkadaşlarım bile "valla çok iyiydi" falan dedi. Adam komik ya bildiğin. Bir de harbi saygıdeğer. Aferim ona. O değil, 15 tane soru geldi adama, ben arkalarda olduğum için tenezzül bile etmedim; oysaki etseydim şu soruyu sormak içimde kalmayacaktı: "Hocam, siz de Jose Mourinho gibi menacerlik oynuyonuz mu, eki kiki?"

KGG'nin yarın son günü ve terbiye olmaz bir şekilde yine gidicem, saldırıcam-daldırıcam bütün oyunlara. Ne StreetFighter'ı kalıcak, ne Unreal'ı, ne de Guitar Hero'su. Ha bir de, ne de Wii oyunları tabi. Beleş high-definition kadar haz veren çok az şey var şu hayatta. Bakalım yarın gidince, hepsiyle artık ahbap olduğumuz adamlarla neler kastıracağım, göreceğiz..

Ve işbu yazıyı bitirirken de diyorum ki, her şey kampüs için (kampüse yerleşke diyenin saçını dökerim). Daçe.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. s. says:

    reklamın iyisi kötüsü olmaz diyorum, ses etmiyorum... :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)