5 Nisan 2009 Pazar

Kaldığım Yerden

0 tane ömer üründül tadında yorum
Önceki yazıda (teaa pazartesi günü) demişim ki; üç vakte kadar geleceğim. Vallahi öyle oldu. Bugün 6. gün oldu yanlış hesaplamadıysam. Bir yerde 3 vakit sayılır.. (üfürüğüm kuvvetlidir, cinci hocayımdır)

Efendim hiç haber veremeden, apar topar çıktım gittim Salı akşamı, internete dahi girmeden.. "Nereye gittin?" dediğinizi duyar gibiyim. Adana'daydım. Mühim bir mevzuu için Çuhurova'nın bağrına gittim ve ancak bugün döndüm. Şimdi de bu satırları yazıyorum işte evimden, Ankara'dayım nitekim.

Arada geçen 6 günü bir yana bırakarak, sanki pazartesi günü save etmişim de şimdi oradan load ediyormuşum gibi düşünün. Bugünden itibaren yazılarıma devam edeceğim sevgili dostlarım, bir sonraki yazıda (bu sefer ara vermeden) görüşmek üzere..

Başsağlığı dilekleri gönderen herkese sonsuz teşekkürler..

Daçe.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)