17 Mart 2009 Salı

#99

3 tane ömer üründül tadında yorum
Hani geçen gün demiştim ya bi yerde, "bilgisayar ırkı mutlaka götten error uydurur" diye. Bugün yine yaptı. Dakikalardır internete giremiyor olmamın sebebi bu. Bilgisayarı açar açmaz götünden uydurmuş olduğu çok bariz olan bir hatayla karşılaştım: 
"Alz3gmc (gibi bir kelimeydi) - EAccessViolent."
Hmm tamam o zaman, pekala. ŞAKA MI YAPIYOSUN LAN?! Ne demek EAccessViolent'lar, Alz3gmc'ler falan, ha? HAA? Bir internete girememe hatası olarak onca bahane verebilecekken sıka sıka bunu mu sıktın adi köpek?
Şu an bilgisayarla konuşuyorum dostlarım, lütfen üstünüze alınmayın. Ehm.. Neyse. Madem eriştik sonunda internete sağ salim, hemen bir şeyler yazıp çizdirmek lazım.

Ben çok mu büyük konuşuyorum bilmiyorum ama bazen hakikaten ne söylesem aksi çıkıyor. Mesela geçen monopolide asla kazanamadığımı yazmıştım. 85 milyon kez monopoli oynamış bu insana şans bugün güldü ve ilk kez kazandım. KAZANDIM LAAAN!
"Bunu hemen kutlamalıyız!" düşüncesiyle monopoli sonrasında dart ve langırt oynadım. Onları da kazandım. Bugün oyunlardan yana şansım epey iyiydi lan yani. Keşke iddaa filan oynayaydım. Hatta loto. Hatta hatta altılı.

Midterm, yani dönemarası sınavımın bir telefon kadar yakın olduğu gerçeğiyle burun buruna olan ben, hiç oralı değilmişim gibi önce uçak yarışmasına ardından da akşama kadar demin dediğim oyunlara daldım balıklama. Efendim? Uçak yarışmasında ne mi oldu? Eheh, kazandım tabi ki. Demeyi çok isterdim ama katılmadım bile. Daha doğrusu, 99 numarayla katıldım (nba live 99'daki micheal jordan misali), lâkin 99. sıraya gelmesi yaklaşık birkaç yıl süreceğinden, açlıktan ölmeden önce her şeyi bırakıp ordan ayrıldım. Zaten ne demişler; "mühim olan katılmaktı".

Ben şimdi aç köpekler gibi internette bir oraya bir buraya saldırayım. Başka bloglarda yeni yazılar gördüm, onları filan okuyayım, biraz haber bakayım. Belki yine ilerleyen saatlerde görüşürüz. Öpüyorum. (oha saat on olmuş. hayat su gibi akıyor..)

Daçe.

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. s. says:

    bugün monopoly'ye katılmamış olmamın da etkisi büyük tabii ilk zaferinde. biliyorsun.

  2. karbon says:

    arrrghhh ben de 5dk önce başardım internete bağlanabilmeyi...

    ve ben de peypır vingsin itü ayağında kendimi göstermek isterdim lakin ankarada katılınası bi organizasyon* varken istanbulda, istanbulda katılınası bi organizasyon* varken ankarada olma adetimi 24 martta da sürdüreceğimdir.

    yaşasın 'istankaralılık'(yeni buldum bunu:D).

    *önemli maç, gezi, buluşma, düğün -çüş- vs.

  3. z.. says:

    ah dace sen bile moralimi yerine getiremedin gülemedim yazına bile..çarşamba oldu ben hala bişi çalışmış değilim takma kafana kısmet herşey.yeter ki mutlu ol..

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)