23 Mart 2009 Pazartesi

İspanya-Türkiye

2 tane ömer üründül tadında yorum
"Xavi Türkiye maçında yok!!", "Iniesta'nın oynaması çok zor!", "Puyol sürprizi!!" ve dahası.. Bunlar malum maça yaklaşırken gereksiz yere heyecanlanan insanlar.. "Çavi yohmuş yeaa" diye gaza getiriyorlar aklınca. Ulan düdük, Çavi olmasa nolur? Ya da Iniesta, ya da Puyol? Onlar bizim gibi sadece Arda'nın ya da Servet'in ya da Nihat'ın ağzına bakmıyorlar. İspanya milli takımı öyle bir yedek koyar ki senin Çavi dediğin adam yerine, aklın hayalin şaşar. Nitekim, şaşacak da. Hep birlikte cumartesi akşamı izleyip göreceğiz kadroları. O zaman diyeceğiz ki, "ulan keşke çavi oynasaydı lan bu adam neyin nesi!?" filan.
(bir de çaabi alonso olacaktı oralarda)

Futboldaki manşet gazeteciliği boş iş. İki çavi bir iniyesta diyince götürüyor parayı. Allah müstehakınızı versin. (müstehak ne la?)

O değil de dostlarım, dünya gözüyle bir iki milli maç izleyeceğiz o pırıl pırıl NTV ekranında uzun zaman sonra. Bundan önceki milli maçı hatırlamıyorum bile. Ben bu NTV'ye oldum olası hastayım ya. Böyle kaliteli, böyle cıvıl cıvıl yayın yok arkadaş. Haber bültenleri bile capcanlı; kim bilir maç nasıl olacak. Heyecanla bekliyoruz bakalım.. (manşet gazetecileri kadar heyecanlı olamayız tabiiy)

"Amansız Ol!"u gördüm geçen. Çok gaz bir reklam olmuş. Ama sanmayın ki ben sevmiyorum böyle şeyleri; bence böyle gaz reklamlar daha iyi milli maçlardan önce. Gerçi reklamın en sonunda Fatih Terim'in daha samimi şekilde söylemesini beklerdim ama, güzel çalışma olmuş en nihayetinde. İnsan yeneceğiz sanıyor İspanya'yı, bir umutlanıyor falan. Hadi bakalım.. (ulan amma tutarsız paragraflar yazdım ha)

Çavi abiye selam. (Bitmeden: "Fener'de Xavi sesleri!!", "Xavi Aslan gibi!!")

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Adsız says:

    AMANSIZ OL!

  2. Adsız says:

    bence AMANSIZ OL da oyle bir ifade, Fatih Terimin kimseye savas actigini sanmiyorum, motive etme amaciyla soylenen kelimeler bunlar. Bir de su Isvicre kompleksini uzerimizden atmak lazim artik, dun dundur, bugun AMANSIZ OLMAK var.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)