9 Mart 2009 Pazartesi

Mola Sırasında

0 tane ömer üründül tadında yorum
"Sevgili dostlarım, ben yazılarımı bu T9 ile yazmayı çok sevdim. Bugün bir ikincisini yaparak yine telefondan yazıyorum. Şu an okuldan eve gitmek üzereyim ve ilk yolculuğu geride bırakıp Kızılay'da mola verdim, şimdi ikinci dolmuşun gelmesini bekliyorum. Hava, günün başlangıcına göre güzelliğini biraz olsun yitirmiş durumda. Saat 19:12 itibariyle Ankara'da bol yağmur kokulu, sulağa yakın bir hava var. Ulan bir an kendimi eski Mısır'da anal tutuyor zannettim. Bir havalandım felan. Neyse, az sonra dolmuşa bineceğimden kelli, gidiyorum. Bu da böyle bir 'iki dolmuş arası yazısı' olmuş olsun. Eve gelince yazacağım. Öpüyorum. -ulan böyle yazı yazarak kuyrukta bekleyince çok çabuk bitiyormuş- 19:18, Daçe."

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)