22 Mart 2009 Pazar

Bre Berber

2 tane ömer üründül tadında yorum
"ARKAS Avrupa Şampiyonu!!!!!" başlığını gördüm spor haberi sitelerinden birinde, çok sallamadım. Sonra düşündüm, yazık dedim. Herifler o kadar çalışıyor, didiniyor, Avrupa Şampiyonu oluyor; benim skimde değil. Sonra bu düşünceden vazgeçtim tabi. Voleybol da futbol kadar izlenebilir olsun kardeşim. İzlenecek kadar zevkli bir spor değilse ben ne yapayım? Mesela şu an bizim herhangi bir takım Uefa'yı ya da Şampiyonlar Ligi'ni alsa böyle mi olur? Yer yerinden oynar valla. Yok arkadaş yok, bu yaşımdan sonra(!) ARKAS markas izleyemem ben. Ne şampiyonu olursa olsun, isterse galaksiler arası kupa alsın, yine skimde değil. Olmayacak da. (neden durduk yere atarlandım ben? şş sakin. sakin..)

Erkek okuyucular bilirler tabi, biz erkeklerin vücudunda en kutsal yerlerden ikincisi saçtır. -Efendim? Birincisi mi ne? Eöö.. Kalp tabi canım. Kalp. Damarlar filan geçiyor, duygular muygular..- İşte ben de bu akşam saat 5 sularında kutsal saçlarımı daha da kutsamaya götürdüm, berbere. Hani berberlerde bir huy vardır, "aabi gözünün yaaağını yiyim nolur azcık kes" dersin de "he gardeş tamam kesiyoz işte" diyip FZZTT diye hepsini alır götürür. Ondan çok korkuyordum uzun zamandır, o yüzden berbere gitmiyordum. Ama bugün nasıl olduysa kendimi birden berber koltuğunda buldum. Dedim yine "aabi çapaağını yaliyim nolur azcık kesçen tamam mı" falan. Azcık kesmek deyimini yanlış anlıyorlar azizim. Onlar sanıyor ki azcık kalıcak. Yine öyle oldu. Önleri azcık kes derken bir baktım ön mön kalmamış. Bu geleneksel hareketi devam ettirdiği için berbere teşekkür ediyorum. -allahcezanıversin-

Feysbuk testleri bütün heyecanıyla devam ediyor. Pelinsu Hımbıloğlu "Hangi Lost karakterinin bokunu yersiniz?" testini çözdü ve "hepsinin yersiniz, siz gençsiniz, yakarsınız" çıktı.

Bu kadar şamata yeter. Alttaki yazıyı da okuyun ha, kaynatmayın. Herkese mutlu süper haftalar diliyorum. Gittim.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Adsız says:

    puhahahahahah! bugün ben de berbere gittim, ve aynı hikaye! aylardır adama anlatamıyorum, bu sefer çizeyim dedim bi de tasarımcı olcam ya aldım kağıdı kalemi anlatıverdim istediğimi, ama anladım ki ben de tam bilmiyorum istediğimi yani aslında tam olarak dediğim gibi kesti adam benim de gıkım çıkmadı ama resmen bok gibi oldu :D ama basit aslında ya "önler yanlar fazla kısa olmicak arka da kabarık olmicak kat kat dalga dalga olucak ense belirgin olmicak ya off kıvanç tatlıtuğ var ya onun saçı gibi hani aşkı memnuda oynayan.." :D (Berk)

  2. Adsız says:

    aaa ilk defa tanıdık birinin yorumuna rastladım çok mutlu oldum:D gerçi bunu görmen zor biraz da bu kadar aradan sonra:D olsun ben yine de paylaşmak istedim:D (sınıfa hocadan sonra giren insan:)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)