4 Mart 2009 Çarşamba

Film Dinlemek

1 tane ömer üründül tadında yorum
"İçerisindeki çok sayıda mikropartikül sayesinde lekeyi..." Hala bu reklamları yapan-yaptıran kim varsa Allah cezasını versin. Ya da en azından bir değişiklik yapın, mesela şöyle olsun: "İçerisindeki çok sayıda mikropartikül sayesinde lekenin ağzına sçıp atar." falan.

Bugünlerde ekşisözlüğe bir haller oldu. Kökten dinci - kökten ateist kapışması var (kökten ateist ne lâ?), arada Kemalist'ler, bazen de feministler giriyor karışıyor. Ulan insan gibi, eskisi gibi geyik geyik başlıklar açıp komik komik entry'ler girsenize. Kutuplaşmadan bi durun lan. Bi kere lan.

Bugün Cepa'da yaklaşık 8 milyon yaşlıyla Dünya Yaşlılar Günü'nü kutladık. Pastalar, börekler yendi, altın bilezikler havada uçuştu. Herkes huzurevi efsanelerini ya da savaş anılarını falan anlatmaya başladı. Biz o sırada tüydük tabi. Şaka bir yana, bu yazdığım paragrafta bir tek gerçek varsa o da; bugün Cepa'nın yaşlılar hamamına dönmüş olduğuydu. Evinizde otursanıza kardeşim..

Değerinizi bilin, çoğu zaman müzik dinlerken yazardım bu yazıları. Şimdiyse film dinliyorum. O değil de, Richard Nixon Suikasti filmindeki Amerika fena halde günümüz Türkiyesine benziyor. Kaos, insan ayrımı, kapitalizmin tavan yapması.. Bunlar tanıdık şeyler.

Film demişken, bugün Slumdog'a gittim. Tavsiye isteyen varsa tavsiyenin kralını veriyorum ki gidin izleyin. Bu senaryoyla bu Hint filmi, pek çok Hollywood yapımına iki yüz bin basar.

Erkeklerde bacakları ayırıp oturmak içgüdüsel bir şey olsa gerek; bugün kendimi dolmuşta bacakları 179 derece açmış halde buldum. Sonra sağdan soldan geçişe fırsat vermediğimi fark edip toparlandım. Tamamen içgüdüsel, tamaamen.

Filmimi dinlemeye devam edeyim. Görüşmek üzere efenim.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. karbon says:

    insanın doğasında yok ki bi şeylerin bokunu çıkarmadan hayatın tadını çıkarmak her mekandan her zamanda kutuplaşır

    yaşlıdır en çok gezmeye o bayılır ulvi bi amaç için bulunduğun otobüste gözünün içine bakar seni resmen zorla ayağa kaldırır

    ve evet sanırım erkeğin doğasındadır bacakları ayırır

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)