20 Mart 2009 Cuma

Tanıtım, Tanışım

5 tane ömer üründül tadında yorum
Oy oy oy.. Cumayı seviyorum be. Bazen cumartesinden bile daha güzel oluyor, o zaman daha çok seviyorum. Bugün de öyle cumalardan biri..

Evet dostlarım, iki gündür playlist hazırlama konusunda saatlerce kafa patlattığımız, artık biraz daha kafa patlatsak üzerine şiirler bile yazacağımız Radyo Topluluğu aktivitesinden inanılmaz derecede şen şakrak ve hafif de göt kalkıklığıyla ayrıldık bugün. Bilmeyenler için özet geçeyim; Odtü-KKM'de "Gözel Odtü'müzü Tanıtalım Fuarı" vardı ve biz de Radyo Topluluğu olarak müzik çalmak ve topluluğu tanıtmak amacıyla hemen oracıktaydık ve deli gibi eğlenceli bir gün geçirdik. (ulan kolbastı benimdi, naptın diren :D)

edit: playlistteki bütün parçaların "track" ön adlı olması elbette ki bizleri "sıradaki şarkı bana gelsin" mantığıyla sanki listeyi biz hazırlamamışız da radyo dinliyormuşuz gibi kuntakinteye getirdi. lakin o da güzeldi lan. "bence bundan sonraki şarkı..eee...track 6" filan diye tahminlerde bulunmacalar, "oo track 8 benim en sevdiğim" diye favori göstermeceler filan. unknown artist'in track 1 to 14 adlı albümünü gönülden tebrik ediyor, sıradaki trackleri iştahla bekliyoruz. -unknown abi bir imza be-

Fuarın amacı Odtü'yü tanıtmaktı belki ama gelen arkadaşların Odtü'den çok Radyo Topluluğu'yla tanıştığını, ve hatta hatta benle, Diren'le ve Alper'le (ve tabii Güçhan'la :D) tanıştığını söylememde sakınca yok. İki devasa hoparlörümüzle, mixer'ımızla, çok eğleniyor gözüken kalabalık grubumuzla bütün ilgiyi üzerimize çektik sanıyorum. Öyle ki; bizler "radyo topluluğu nedir, ne yapar allasen?" gibi sorulara bir sözlüye hazırlanır gibi hazırlanırken, liselerden gelen kız arkadaşların (özellikle ayrancı'ya burdan selamlar. ahaha.) bizlere bu tip sorulardan çok, "Bir imza alabilir miyim?", "Pardon blogunuzu bu kağıda da yazar mısınız?", "Bi fotoğraf çektirebilir miyiz?" gibi sorularla gelmesi bizleri mutlu mesut etti tabi. Hiçbirini geri çevirmeden bütün bu ricalarını gerçekleştirmeye çalıştık. Bir ara kendimi Uykusuz imza günündeki bir Uykusuz yazarı gibi filan hissettim, bu nasıl bir sevgi yoğunluğu, nasıl bir şevk, valla helal. 3lü-4lü girlband'lerin bu tip istekleri haliyle gün sonuna doğru götümüzü biraz olsun kaldırmaya yetti. Şimdi bunu da okuyacaklar, biliyorum. Hepsine selam olsun. Bugün standda bizleri yalnız bırakmayan tüm Odtü adaylarına (feysbuktan bile bulmuşlar daha ne olsun) çok teşekkür ederiz. 
"Seneye aramızda görmek isteriz." (adeta bir düğün davetiyesi gibi :D)

Standımıza gelmeyip bizleri uzaktan uzaktan izleyenlere de sanıyorum şöyle bi görüntü verdik; her müzikte kafa sallayarak tempo tutan, elleri kâh cebe atıp kâh mide üstünde bağlayarak küçük esnaf moduna giren, her daim bir şeylere kahkaha atan, sürekli bir insan sirkülasyonu olan, müzik zevki de hayli iyi olan bir topluluk (tabi iyi olacak ne sandın, o listeyi var ya nassı hazırladık olum hasta etme adamı). Uzaktan bile güzel gözüküyor bak, bir de gel yakından tanı dimi, ama yok. Oturcak orda. Daha benim bile oturmadığım o çimlerin üstünde oturcak.

Geçmez dediğim o 4 saat nasıl su gibi geçti, nasıl deliler gibi keyifliydi anlatamam. Anlatamayacağım için hiç başlamıyorum bile bak. Ben bir de uzun zamandır bu kadar eğlendiğim başka bir aktifite hatırlamıyorum. Bir sonraki "Daçe'yle, Diren'le ve Alper'le Tanışma Fuarı"nda da orada olacağım, sanıyorum birkaç ay sonra bir daha var bugünkünden. Olsun olsun, bir daha olsun. Güzel şeyler bunlar. Bu yazıya artık bir şekilde son vereceğim, zira yeni uykudan kalktım, kafam tam "klik" diye oturmadı yerine. Buradan son olarak bugünde asıl emeği olan, standda çok eğlenmemi sağlayan sevgili kardeşim Diren'e bir kez daha teşekkür ediyorum (zaten önceden etmemiştim. etmiş miydim? yok lan etmemiştim). Adamım Alper'e de bütün yardım ve yataklığı için teşekkürler. Ve son olarak bugün orda olan Radyo Topluluğu'na teşekkürler, selamlar, sevgiler..
(alper'i kıskanmadım değil. olum akıllı ol, elimde ne belgeler var. ahah.)

Ben artık kaçayım. Herkese mutlu bir cuma akşamı diliyorum, kendinize iyi bakın..

Daçe.

5 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Adsız says:

    Direninkine yorum yapıp seninkine yapmamak olmaz dı daçem. Gerçekten inanılmaz bi gündü.. Evet egomuz biraz yükseldi ama o insanların hepsine teşekkür ediyoruz bu ilgiden dolayı, özellikle ayrancı anadoluya:) Bu güzel gün için diren ve daçe başta olmak üzere tüm radyo topluluguna tşk ediyorm. bu arada, o uzakta oturup bakıp bakıp gelmeyenler de hallerine yansınlar. biz gelenlerle mutluyuz.. ulan bu arada beni kıskandın tmm da, asıl ben kıskandım. kimse face den ulaşmadı bana:)) blog sahibi olmak varmş:) neyse, herkes kendine ii baksın, umarım okumuşsunuzdur..

  2. Alper says:

    bi adım var tabi.. adsız ne ya :D neyse. adım belli..

  3. direnk says:

    ben biraz hayvan olduğumdan ne alpere ne topluluğa ne de sana teşekkürlerimi iletmemişim. dedim ya hayvanlık. ama bugün bu kadar eğlenmemizi sağlayan insanların hepsi kendini biliyor. öptüm herbirinizi..

  4. AySeNuR_ says:

    D gercekten süper bi gündü, evet ıste bızdık onlar ayracı anadolu'lu gençlik xD
    benım face den bulmam gayet kolay oldu :D hiç zorlnmadım,ayıca su ımza ısteyen gızem arkadasa teskkur edıyorum .D
    o olmasaydı aklımın ucundan gecmezdı.D
    orda blog ardeslerını gorunce bende onları ıstemıstım.D
    ayrıca bızden sonrada baya komık seyler olmus xD foto çektırmeye çalısan kız-erkek grupları gibi xD
    hatırladıkça bı eglenıyorum :D
    wuhuuu ne gündü be:D
    AYrıca ben bu blog adresleri karaborsaya düşecek demiştim :D
    umutturma taktiklerini uyguladım ve basarılı oldum sanırım .D paylasamadım kımseyle:) kötü müyüm bıraz ne (:

    diğer bloga yazdıgımı kopyaladım,haksızlk olmasın dıe xD
    idare edın :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)