10 Mart 2009 Salı

Aydönümü

3 tane ömer üründül tadında yorum
Kulağa çok hoş gelmiyorsa da bugün blogumun aydönümü, dostlarım. "Hadi ya, daha o kadarcık mı oldu ya?" dedim bunu fark edince. Her gün 2-3 tane yazı yazı yazıp güncelleyince arşiv 3 aylık falan oldu tabi. Neyse ne efendim, bugün bir ay doldu kısaca. 10 Şubat'ta "Meraba" yazısıyla ilk adımımızı atmıştık, gerisi geldi. Yazma şevkiyle daha uzun zaman da devam etmek istiyorum. Bakalım önümüzdeki günler, aylar ne gösterecek. Sendeyiz Ali Kırca?..

edit: ilk yazım olan 'meraba'da demişim ki "eski bloglarda her gün güncellicem yazıp güncelleyememiştim, o yüzden bu kez böyle bir söz veremiyorum". bu kez de her gün güncelleyeceğim tuttu. ulan ne dengesiz, tutumsuz -olmadı oraya ama- bir insanım.

İlginizi çeker mi bilmem ama benim ocak ayı internet faturasından nihayet haber çıktı. Bu akşam babam biraz babacan bir tavırla "Oğlum, geçen ayın faturası biraz fazla gelmiş herhalde? 61 milyon filan gelmiş. -orada gerekli açıklamayı yaparım- Hımm.. Peki, bundan sonra daha dikkatli olursun." Babaaa, seni seviyorum! Hayır, babam rahat bir insan değil. Sabırlı sadece. Tedbirli. Temkinli hatta. Hatta süper. 'Baba büyüksün!'

Dün Gta 4'ü yükledim. Yükleme aşaması başlı başına bir oyun gibiydi. Sürekli bir zorluk çıktı, atlattım. Sonra başka ve daha büyük zorluk çıktı, onu da atlattım.. falan derken sonunda -3 saatimi aldı yaklaşık- kurup çalıştırabildim oyunu. 5 dakika oynadıktan sonra müthüş bir grafik hatası beni karşıladı. Ben de hevesimi bugün eve gelince kurduğum San Andreas'la çıkardım. Oh mis, nigga.

edit: gta4 oynamak isteyen bir hasta için acil 512mb/1gb ekran kartı gerekmektedir. bu ölçülerde ekran kartına sahip olanların blogun danışmasına müracaat etmesi önemle rica olunur. tekrar ediyorum 512mb ya da 1gb ekr...

Otobüs-dolmuş durağındaki kuyrukta beklerken önünüzdeki kişi şık giyimli bir kız olur ya bazen, siz de yüzünü görmezsiniz ve ona bir yüz tasarlarsınız. Onun giydiği kıyafet o kadar güzel bir insan olmasını gerektirir ki, hemen, aslında önünüzdeki insanın hayalinizdeki kız olduğunu düşünürsünüz. 10 dakika kadar gider böyle, ta ki o kız arkaya dönüp "nerde la bu münübüs" bakışı atana kadar. O zaman bütün hayalleriniz yıkılır. O kız o kıyafeti nasıl, neden giymiştir? Off.. Derin bir iç çeker ve kırılan hevesinizle o gubidik münübüsü beklemeye devam edersiniz. Her şey başa dönmüştür. Off...işte derin bir iç çekimi daha. Bugün yaşadım ben bunu. Tuhaf durum..

Neyse ben gideyim de aydönümü kutlamalarına katılayım. Dünyanın dört bir yanından binlerce insanın akın edeceği kutlamalara hepiniz davetlisiniz. Yer: PC Başı Aile Briç Bezik Salonu, Saat: 20:00-02:00.

(bezik ne lan?)

Daçe.

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. karbon says:

    evet ali kırca daçenin blogunun aydönümü kutlamaları büyük bi çoşkuyla devam ediyor ve şu an yanımızda kutlamaya sevgilisi didem erol'la katılan anıl alagöz var evet anıl neler söyleyeceksin

    burdan çok kıymetli dostumun blogunun 1. ayını en içten dilerklerimle kutluyorum nice mutlu aylara nice güzel notlara diyorum =)

    aa evet onu ben de yaşıyorum. bazı dönemler gelir ki yüzünü görmediğin her kız hayatının aşkıdır işte ben o dönemlerden birindeyim. bu ara bi şeyler olmalı sahiden...

  2. direnk says:

    ay dönümünü ilk kutlayan ülke avustralya oldu yeniden sendeyiz ali kırca :D

  3. z...ş:D says:

    nice ay dönümlerine ve beraberinde yıldönümlerine dace:D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)