10 Temmuz 2010 Cumartesi

Johnnie Walker'ın Yürüyen Adamı

2 tane ömer üründül tadında yorum
● Mutfaktaki bardak dolabında Johnnie Walker bardağı var. Bi tane. Numune olarak. Adeta dolabın reisi, en hakiki mürşiti.
● Zira hemen sağında Coca-Cola'nın yıllar önce iki kapaktan birine verdiği saçma şekilli (bkz: integralle hacim bulma) kola bardakları; sol arka çaprazında annemin özenle dizdiği Yeni Rakı baskılı ince uzun bardaklar, ve sağ arka çaprazında yine annemin özenle dizdiği renk renk kahve fincanları var. Bi de yine yakınlarında benim çocukken sırf şeklinden dolayı hep kullandığım bi su bardağı var. 15 yıllık bardak nerden baksan o da.
● Evde Johnnie Walker yok. Hayatımda da hatırlamıyorum bi kere Johnnie Walker yüzü gördüğümü. Ama Johnnie Walker bardağı var. İroniye gel. Üzerinde adının Johnnie olduğunu tahmin ettiğim (bkz: yüzeysel espri) zengin bi adam var yürür halde. Allaam resmen mesaj kaygılı. Zaten yanında da "Keep Walking" yazıyo, her zamanki gibi.
● Bi an Johnnie Walker bardağında limonata içmek istedim. Bi yandan yürüyerek filan. Zira bizim evde limonata enflasyonu var.
● Neden bu kadar limonataya sahibiz bilmiyorum. Evde şu an 6 tane hiç açılmamış ve 1 tane de yarısı içilmiş litrelik limonata duruyo. Anne-babamın limonata takıntısı yüzünden artık kulaklarımdan filan limonata akıyo çok eğilirsem, o derece tiksinmeye başladım. Korkarım bizim bu bilinçsiz tüketiciliğimiz yüzünden önümüzdeki birkaç yıl içinde limonun nesli tükenicek.
● Dün gece "Hmm limonatamı hangi bardakta içsem bi bakıyım..." diye bardakların olduğu dolaba bakınca fark ettim Johnnie'yi. "A-a!" dedim, "Neabıyosun olm sen burda?" diye sordum. "Hiiç. Öyle yürüyorum." falan dedi. "İyi iyi" dedim, "Allah kavuştursun."
● Yalnız şu an çok ciddi anlamda public bi ortamda elimde viski bardağıyla limonata içmek istedim. İçine böyle hayvan gibi buz atıcam, akıllının biri de çıkıp şey diycek; "Bu yaptığınız yüzünden hapse girebilirsiniz bayım. Mehere ehere:)))9" filan. Zengin zengin böyle. "Bayım mayım" diyo. Kesin zengin. Hiç ses vermeden sadece yüzüne bakıcam. "Viskiye o kadar buz atılır mı hiç? Katlediyorsunuz." diye devam edip, "Ahahahah." diye de zengin kahkahası atıcak. İşte o anda, tam o anda, dönüp diycem ki "Bu viski değil limonata olm. Ahaha ne biçim de göt oldu. Hadi git şimdi. Yörü! Keep walking! Yavuşak seni..." Oh. Nası stres atarım var ya. O koşarak kaçarken, buzlu limonatalı Johnnie Walker bardağımı da arkasından fırlatıp gülerim "Böheheh" diye. Zengin seni. Pis zengin.
● Hitman filminden bir sahne izlediniz.
● Açıkçası şu an çok korkuyorum bu yazıyı bir yere bağlayamayacağımdan. Çünkü bunu çok sık yapıyorum. Bağlayamıyorum filan. Du bakalım.
● Hitman de ne sıkıcı filmdi. (oha ne kötü bağladım) Cancaazla bir otobüs yolculuğu sırasında izledik, daha doğrusu ben izledim. Yarısında filan kapattım. Kısaca anlatmak gerekirse konusu şöyle: Bi tane kel adam var. Ensesinde barkod şeklinde dövme var. Şok'ta Migros'ta filan kasadan geçerken ötebiliyor, kasada fiyatı yazıyor falan. Veya atıyorum "3 lira 79 kuruş efendim" diyen adamsendeci bi kasiyere "Bozuğum yok ama yanımda elektronik, böyle çipli filan bi arkadaş var, onu bi geçirelim pos makinasından" diyebiliyorsun. Öyle. Sonra bi tane Rus devlet başkanı var, İvan olsun adı, bu İvan daha seçildiğinin ikinci günü vurulup ölüyor, yerine dublörü geçiyor falan. Sonra İvan'ın adamları başta bahsettiğim keli öldürmeye çalışıyor falan. Yani en azından yarısına kadar böyle.
● Keşke benim de barkodum olsa ensemde. "Yannız reyonda 5,99 yazıyodu niye burda 7,99 çıktı?" filan diye kavga edilse benim üzerimden. Prim yapan ben olsam... Oha. Ne kadar da adamsendeciymişim haberim yok.
● Gidiyim artık. Hazır bi yere bağlayabilmişken. Bir Johnnie Walker'dan nerelere geldik. Son olarak Johnnie Walker bardağının üzerine "You'll never walk alone Johnnie!" yazmak istediğimi belirtip aranızdan ayrılıyorum. Öpüyorum.

Daçe.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Adsız says:

    Nice post and this mail helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.

  2. Daçe says:

    i could not see how such a comedy-based turkish blog post did help your assignment. :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)