13 Mart 2009 Cuma

Doğumgünü Yavşaklığı

1 tane ömer üründül tadında yorum
İyi geceler efenim. Her ne kadar akreple yelkovan cumartesiye daha yakınsak duruyorsa da, hala cumadayız, ve işte size cuma yazısı. Hem cuma, hem de ayın 13'ü olmasıyla daha bir renklenen gün, haftasonunun habercisi olduğundan fazlaca sevimli geliyor. Aslına bakarsan, her cuma gibi.

Her zaman bilgisayarı açar açmaz yaptığım gibi bugün de feysbuka girdim bir hevesle (inboxta 4 mesaj vardı tabiiy), lâkin girmez olaydım dostlarım. Feysbuk yine değişmiş. Ağzı burnu kaymış, estetiği bozulmuş. Ulan zaten önceki "yeni sürüm"e zar zor alışmıştık, bir de bu "en yeni sürüm" çıktı. Değiştikçe kullanışsızlaşıyor sanki bu alet, ya da ben beceremiyorum. Mesela daha şimdiden "yaklaşan event'ler/doğumgünleri" kısmını bulamadım anasayfada. Buradan seçimler öncesi göz boyama çalışmasına giren Zükerberg'e sesleniyorum: Yemezler koçum! (o değil de feysbuk notlarımdan beri bu adama amma çok sesleniyorum lan.)

Doğumgünündeki insanın aşırı duygusallaşmasından bahsetmek istiyorum birden bire. Evet, çok spontan oldu. Hmm, dur, nasıl başlasam.. Vallahi ben bu duygusal doğumgünü çocuklarını anlamıyorum azizim. Hıhım, evet, devam edeyim. Bir mesaj atıyorsun, sanki mesajda haftaya lotoda çıkacak sayıları vermişsin gibi feedback alıyorsun. "cok teskkr edrm ya walla sn supr birisin. seni ck ama ck swiorm. bni asla ynlz brkma arkdsm. sni swyiorum. plnsu" Halbuki bu şıfrıntı Pelinsu, normal hayatta görse selam vermeyecek insan yani. Ya da mesela Pelinsu gibi hain değil de, harbi harbi muhabbetim olan birinin doğumgününü kutlamış olayım. "Off abi çok teşekkür ederim ya sen var ya sen iyi ki varsın abi sen olmasan napardım, seni iyi ki tanımışım, kardeşim benim off ya süper seni çok seviyorum kardeşim benim be!.." Yanlış anlaşılmasın sakın ha. Eyvallah, sen de benim kardeşimsin tabi, hatta ben seni belki daha çok seviyorum ama bir doğumgünü kutladık diye bu kadar abartmanın alemi de yok be kardeşim. Hmmff.. Şimdi bu doğumgünü çocuklarına bok attıktan sonra bir de kendi doğumgünümü düşündüm. Aynısını ben de yapmıştım; "Çok teşekkür ederim iyi ki varsın, iyi ki tanımışım seni, sen benim canımsın ya, süfersin süfer.." Evet, bakınız aynı abartılı duygusallaşmayı ben de yaşamışım. Demek ki neymiş, insanın doğasında varmış bu "doğumgünü yavşaklığı". Bunu değiştiremeyecekmişiz. Neyse, bok atıyorum filan ama seviyorum bir yandan da. İnsan bu kadar içten sevgi sözcüklerini bir arada duyunca mutluluğun dibine vuruyor. Böylece hem kendi, hem doğumgünü çocuğu mutlu oluyor. 2 in 1.

Artık son iki dakika. Cumartesine geçmeden şu yazıyı postalayım da, cuma yazısı karambolde cumartesinin içine kaçmasın. Haydi görüşmek üzere. (ahh hsktr bir dakkam kald.....

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. Cigdem says:

    evet evet bende hatırlıyorum kendi doğumgünümü böyle bir gereksiz sırıtışlar mesajlara verilen abartılı ama asılsız yanıtlar falan..var daçe var herkeste var bu doğum günü yavşaklığı haklısın..=))

    not:okumuşum değil mi daçe? :))

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)