21 Mart 2009 Cumartesi

Ertuğrul Sağlam

1 tane ömer üründül tadında yorum
Sanırım kendisinin son iki senede Beşiktaş'a tek büyük yararı Fenerbahçe maçı oldu. Yiğidi öldürüyor, hakkını veriyorum.

Asıl Fenerbahçe değil de tabi Galatasaray durumu var bir de. Ben dün haberlere baktığımda gece 1 filandı. Skoru gördüm, şaşırmadım. Kewell'ın stoper oynadığı takımın Ankaragücü'nden farkı yoktu bence.

Gelgelelim Beşiktaş'a. Bakın nazar değmesin ama şuraya bir daha yazıyorum ki, adım adım geliyoruz. Şampiyon olacağız. Yarınki (bugünkü) Sivas maçı her şeyi belirler. Tabi şimdilik bunları "kesin yeneceğiz" havasında olduğum için yazıyorum. Eğer yenilirsek bu yazıları satarım hemen, "kim yazmış lan bunları" diye.

Bu haftasonu ilginç olacak gibi daha. Du bakalım neler göreceğiz pazartesiye kadar...

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. Adsız says:

    başımızda bi moruk var ki güzelim takımı siker
    bu sene onun yüzünden bizi güldürmez oldu fener
    şampiyonluk ümitlerimizle aragones sen de geber
    dostum kusura bakma ama inşallah sivas yener

    'küfürbaz fenerli rapçi'

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)