8 Mart 2009 Pazar

Orada Olmak

0 tane ömer üründül tadında yorum
Kadir Has Şehir Stadı'yla ilgili çok şey yazdım belki, ama hak ediyor be kardeşim. Bugün oynanacak olan Kayseri-Fener maçıyla açılışı yapılıyor. Bakalım düşündüğüm gibi görkemli bir kutlama olacak mı, yoksa inşaat sırasında ölenler için (bi ölen olmuştur herhalde) bir saygı duruşundan mı ibaret kalacak.. Ne olursa olsun, bugün orda olmayı isterdim. Olimpiyat'mış, İnönü'ymüş, Kadıköy'müş; yalan hepsi. Hayırlı olsunlar diliyorum.

(kayserililer için cimri derler lan bi de, şuraya bak)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)