7 Mart 2009 Cumartesi

Hacettepe-Beşiktaş

2 tane ömer üründül tadında yorum
Bugün, sözde, maça gidecektik. Hacettepe-Beşiktaş maçına. Yattı. Nedeni, her şey çok normalken birden bire artan bilet fiyatları. Biz bekliyoruz ki işte, kale arkası 20 olur, maraton kısmısı 30 olur falan. Hiç öyle olmadı. Biletix, bilet fiyatlarını açıklar açıklamaz dumur olduk. Daha kale arkasından 35 lirayla başlamış. Oha, ebesininki dedik. Ama neyse, umudu kırmamak lazımdı; zira Hacettepe maçı biletlerinin Hacettepe Üni. öğrencilerine indirimli verildiği duyumunu almıştık. Biz iki salak Odtülü olarak sırtımızı tamamen Hacettepe Üniversitesi'ne verdik, elleri yukarı açtık, bekliyoruz. Önce, dün bir Hacettepeli arkadaşla beraber bir biletix'çiye sordum, "yok öyle bir indirim olayı, ama belki stad gişelerinde vardır, onu bilemem" dedi. Bugün de sabahın erken saatlerinde, uykumun arasında gelen Beşiktaşlı arkadaşımın mesajıyla emin oldum, "Abi ya bu indirimli fiyatlar sadece kombine bilette varmış".

Bir İbrahim Üzülmez, iki de Gökhan Zan görmek için, o lanet olası kale arkasına 35 milyon veremem doğrusu mantığıyla iptal ettik tabi hemen maçı. Kötü oldu. Kırk yılda bir maça gidecektim lan. Off. Allah'ın cezaları.. Bir de şimdi baktım, Hacettepe'nin Ankaraspor'la oynayacağı maçın en pahalı bileti 3 lira. İnsanın Ankarasporlu olası geliyor. Pöff..

Demem o ki dostlarım, manyak güzel bir plan yaptıysanız fazla heveslenmeyin. İkincisi, sakın ola "Haağcet-tepe" diye söylemeyin, doğrusu "Hacet-tepe"dir. Üçüncüsü de eğer Odtü'denseniz, Hacettepelilere bel bağlamayın. Bakın, hiçbir işe yaramadılar. Ahaha. şaka yapıyorum lan. Ahh!..vurmayın lan...AAGH!..LAAN!? Hıght..

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. z..:D says:

    aman dace üzülme ben hayatımda hiç maça gitmedim:D bir de beni düşün:D

  2. s. says:

    başka maç var mı lan acaba ankara'da bu sezon? gidelim!?

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)