29 Mart 2009 Pazar

İspanya Maçı Hakkında

1 tane ömer üründül tadında yorum
-Rövaşatadan hemen sonra, yerde Ramos hayvanı-

- Öncelikle.. Kim dedi lan "Çavi yohmuş yeaa" diye?! Getirin lan onu bana!

- Bir kere Sergio Ramos nasıl insan ya? İnsan mı? Değil bence. Kızılderili dedik, bağrımıza bastık ama bokunu çıkardı lan. Hayvanoğlu hayvan. Ya hani bi de 10 defa bekten atak yaptı, hepsi de başarılı falan bir yere kadar anlarım.. Ama 6 pas içindeki rövaşata neyin nesi? Olum oha be! Torres'in, Villa'nın ayağına 5ten fazla top gelmezken, Ramos o rövaşatayla ortamın (affedersiğiz) mına koydu bence. Tekrar ediyorum; hayvanoğlu hayvan.

- İbrahim Üzülmez.. Hmm.. Bu maçta bence Arda denen hıyartoya rağmen gayet iyiydi. En azından kötü değildi. Tamam, en azından 70. dakkaya kadar fena değildi diyelim. O da insan tabi ama, Ramos gibi hayvan mı? Bi yerde yorulucak. 70. dakkaya kadar iyi savundu Ramos'u. Sonra o kızılderiliyi tutan olmadı zaten.

Arda, tam bir hıyar turşusu. Be hey bilader senin düşüncesizliğin yüzünden Deli İbo'muza laf söz geliyor. Halbuki o kızılderili hayvanın çıkışlarındaki en büyük suçlu Arda'dır. Arda ikinci maçta da böyle takım oyunundan, koridor futbolundan (neler diyorum ben, oo, teknik terimler bilmemneler) bîhaber oynarsa Ramos hayvanı elimize yine verecektir.

- "İspanya'ya inanmıyorum ama bir güç var!" Zira İspanya da öyle ahım şahım bir futbol sergilemedi. Bütün oyun orta alandaki ve gerideki paslar üzerine kuruluydu. Demin de dediğim gibi, Torres'e ve Villa'ya neredeyse top gelmedi, gelen toplar da hayasızca harcandı, daha ne diyim.

- Amansız olamadık. Ama olacağız bence. Mesela ne var önümüzde, Belçika mı var kim var? Orda amansız olucaz işte. (ikinci ispanya maçından da sonraki..)

- Volkan bi gol yemesine rağmen birkaç top çıkardı, aferin dedim. Bi de bu şimdi Rüştü'den uzun falan ya, daha bir güven veriyor bana. Halbuki bazen pikaçuluğu tutuyor, kırmızıyı görüveriyor.

- Nihat değişik bi insan. Suratından resmen vefa akıyor. Öyle bir surat yok başka. Vefakar.

- Son olarak.. Rıdvan Dilmen - Ercan Taner ikilisi "klik" diye oturmadı sanki birbirine. Enzim-substrat ilişkisi yakalayamadık. Ama NTV çok iyiydi şimdi Allah için, hakkını vermek lazım.

Neyse, şimdi bırakalım İspanya'yı önümüzdeki maça bakalım. (ahh hasktr o da İspanya'yla lan.. İspanya çık lan aradan!)

Ben bi oy kullanıp geliyorum, pazar akşamına filan görüşmek üzere...

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. karbon says:

    ispanya iyi değildi bu maçı almalıydık... ispanyayı bi daha böyle yakalayabilir miyiz bilmiyorum, sanmıyorum. 'alisamiyen'de 1-0dan yani 0-1 den daha iyi bi skor elde edebileceğimizi düşünmüyorum.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)