12 Mart 2009 Perşembe

Son 4

0 tane ömer üründül tadında yorum
alın size günün bitiş düdüğü..

- "akpartitube.com"
diye bir şey var. demek ki bir tube'u kapatan bir tube'u açıyor. insanoğlu şaşırmayagörsün..

yarın "hug an engineer" günü. facebooktan event'i gelmişti, katıldım ben de. demem o ki yarın ne kadar mühendis varsa sarılınız, ilk başta da bana sarılınız..

- melikgökçek seksenbeşinci kez bu seçimde de seçilirse ankaraya disneyland yapıp yılda 7 milyon turist çekicekmiş. sormazlar mı adama 2005te metro bitecekti, ona sıra nasıl gelmiş diye. sorarlar. hem disneyland öyle sktirikten bir lunapark değil, nasıl olacak o iş? ayrıca 7 milyon turist bir yılda antalyaya gelen turist sayısıyla aynıymış, biraz havalarda uçmamış mı? daha bir sürü soru sorarlar da, neyssa.

- loto iki kişiye çıkmış. ankarada değil ikisi de. her zamanki geyiği yapıyorum ve diyorum ki, "abi zaten bize çıkmaz yea bırak amaan"

bu dört madde perşembeyi cumaya bağlar arkadaş. cuma yazısıyla burada olacağım. olmaya-da-bilirim, belli değil. zaten insan yarınını bilse insan olmazdı değil mi? uykunun etkisiyle saçmalıyor, yatıyorum. zzZzZZZzzZ...

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)