2 Mart 2009 Pazartesi

Her Gün Bayram

2 tane ömer üründül tadında yorum
->Deminki yazıda Angola falan dedik, aklıma geldi. Geçen gün Yiğit'in "bayraanda (angola bayrağında) orak çekiç var" sözünü "bayramda orak çekiç var" olarak anlamasıyla deli yarılmıştım. O geldi aklıma, güldüm yine. Başlıktaki (gizli özne gibi) gizli "deli" de Yiğit oluyor tabi. Alkış.

->Bir daha deminki yazı diyorum, bu kez Kadir Has stadıyla ilgili olan. O stadyuma benim ağzım açık kalmıştı ilk yapılacağı zaman, şimdi bitmiş, Fenerbahçe maçı orda oynanıcakmış falan. Ama ilk gördüğümde "bu ne la böyle renkli renkli tribün" diye garipsemiştim. Bu çingen işi renk düzeni ilk bizde yapılmıyormuş, Portekiz'de çok örneği varmış. Mesela Sporting'in falan böyleymiş. Bir yaşıma daha girdim diyor, Kadir Has stadının bitmiş halini yakından görmek için sabırsızlanıyorum.

->Bugün Direnk'in Bookcrossing toplantısı vardı. İkinci toplantı. Buna gidemedik. Bunda tabi sınıfla yemeğe gidiş ve ordaki sofra muhabbetinin yanında o kadar yiyip şişmiş olan bir insanın her şeye olan hevesinin bir anlık kırılması da etkili tabi. Diren'e burdan kusura bakma diyoruz, bir dahaki toplantıda görüşeceğimizi bildiriyoruz. (hocam yok yazıldık mı yeaa?)

->Bugünlerde benim bloga bir garip haller olmaya başladı. Dün bir girdiğimde bütün yazıların uçmuş olduğunu gördüm, çok panik yaptım. Sonra saçma sapan bir salvoyla geri getirdim hepsini. Ama tiken üstündeyim yani, her an her şey olabilir.

->Geçen gün Odtü-Kızılay 132 otobüsüne alakasız bir yerde polis bindi. Her zamanki reflekslerle cüzdanıma, Odtü kimliğime yöneldim. Sonra ne kadar aptalca bi hareket olduğunu anladım. Sonuçta polis de insandı (!) ve elbet bir zaman otobüs kullanacaktı. Adam geçti arkaya oturdu, ben salak salak koydum cüzdanı cebime..

->Bugün yanlış duymadıysam adamın biri inecekken dolmuş şöfortuna "Müsait bir yerin var mı?" diye sordu. Ya da ben öyle anladım. Yani bu sözün gerçek olduğunu düşünemiyorum. Müsait bir yerin ne demek abi? Ebesininki. Kulak check-up'ı lazım bana..

Ve bu yazıya da yakında Reha Muhtar CNN Türk'te haber sunacakmış diyerek nokta koymak istiyorum. Ne o, şaşırdınız mı? Ben şaşırmıştım.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. karbon says:

    ankaraya da düzgün 1 hatta 2 stad yapılmasının vakti geldi de geçiyo bence.

    dolmuş şoförünün diyalogu evet diyerek devam ettirdiğini gözümün önüne getirdim içim kalktı bi an:D.

    reha muhtar mı? benim de çarkıfelek'i sunma vaktim geldi sanırım.

    bi de az önce yemekhanede güzel bi hatun gördüm. kendisi hakkında gerekli informasyonu elde ettikten sonra -tabi kendisini yeterli bulursam- (heheyt evet güzellik yetmiyo) yazabilirim kendisine. yazıyla alakasız oldu ama söyleyesim geldi.

    respekt end peys

  2. kiidra says:

    Bugün radyoda dediler ki Kadir Has adını artık her boka vermedi mi, bi espri peşinde koşsun kendine has yapsın bence iyi dediler. Sağımda ve solumda kadir has var sayın daçe. büyük harfleri de boşverdim artık. Reha Muhtarı özleyen adam varsa alnını karışlarım. Alın karışlamak için evlere bile giderim. Sana gerizekalı demek istemiyorum ama korkarım öylesin diyen bi adam. Pehey. O değil de eksikliğiniz hissediliyor.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)