7 Mart 2009 Cumartesi

Radyo İçel-el-el!

1 tane ömer üründül tadında yorum
-"...Polisevi'nden 100 metre aşağıda....dımtıs dımtıs dımtıs....Abiler Büfe'nin hemen çaprazında....dıpdıs dıpdıs dıpdıs....İddia bayisinin hemen yanında....zımtas zımtas dümtas.... İlçe Devlet Hastanesi bitişiğinde....dımtıs dımtıs dımtıs....Öz Hakiki Mersinli Zübeyir Usta Aile Tantuni ve Kebap Salonu....Telefon numaralarımız 456 78 91-92 -93. Öz Hakiki Mersinli Zübeyir Usta Aile Tantuni ve Kebap Salonu....Böyle lezzet görmediniz... - Radyo İçh-İç-İç-İçeel, 92.3-üç-üç-üçh... -"

Fazla yerel radyo reklamı. Hep duyarız hani. Ben bunlara çok ama çok gülüyorum. Ahaha, yine güldüm. Hıhah.

-Her gün akşamdan sonra eve gele gele, günboyu evde oturduğumda sıkıldığımı anladım. Sanki insan birkaç yazı önce bok attığı o 1 saatlik yolu bile özlüyor. Yarın da evdeyim lan. Hayskim, sıkılıyorum ya!..

-Beşiktaş güç bela yenmiş. Biz gitmedik ya maça, ondan yendi. Ben ne zaman canlı canlı, çıplak gözlerle maç izlesem yeniliyoruz. Bir Cenap Şahabbettin durumu var ama, du bakalım. Ayrıca ne o öyle 2 gol yemişiz. Ulan daha birkaç hafta önce Fenerbahçe 7 tane gol atmıştı lan Hacettepe'ye. Hatta Oha falan diye yazmıştım. Nasıl iş bilader bu? (bir de bu Ergün Penbe ne zaman hoca oldu ya, kaşla göz arasında teknik direktör olmuş herif)

-Benim çok ciddi derecede yeni oyuna ihtiyacım var. Meşgale lazım. Call of Duty gibi, San Andreas gibi hayvanlar kadar kendine bağlıyacak bir oyun lazım. Film milm kesmiyor artık.

Gideyim de bakayım biraz, neye bakacaksam artık. Meşgale arayacağım kesin. Çıkt.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. s. says:

    san andreas'ı bırakalı yıllar olmuştu. ama önce görkem radyolarıyla aklıma getirdi, şimdi de burada adı geçti. ben san andreas indireyim yani kısacası :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)