24 Şubat 2009 Salı

Yaşandı Bitti Saygısızca

3 tane ömer üründül tadında yorum
Bir şey soracağım.. Feysbuk Status Update'ten eski sevgiliye gönderilen ayarlı laflar neden?
"Pelinsu Hımbıloğlu İyi ki seni tanımışım, yoksa hayatımda hiç o..çocuğu olmazdı. -an hour ago-" (bu cümle canlandırmadır tabi).
Neden yapıyorsunuz bunu? Hayır, artık burama (alın hizası) kadar geldi, her gün bir başka Demet Akalın'ın, bir başka ex-aşka laf sokuşuna tanık oluyorum. Bi de anlamıyorum, bi insan neden bu kadar kin duyduğu insanı hala feysbukunda tutar? Ben olsam minüt beklemem, silerim onu. Peh. Mantık abideleri sizi.

Dün Monopoli'de aldığım acı sonuçtan sonra bugünkü PS3 denemesini çok sevdim. Gerçi yaptığım iki maçta da yenildim ama olsun, azimliyim, hırslıyım. (bana bir atari, bir de ps3 alın. bunlara bir an önce başlamak lazım)

Oscar'ı izleyemedik tabi ama haberlerini de almadık değil. Slumdog'um da, Heath Ledger'ım da güzel ödüller almış. Hatta Slumdog ödül bırakmamış. Tamam ben de çok büyük iştahla bekliyorum filmi ama benim şahsi fikrim; Oscar'a bu kadar yakın zamanda piyasaya sürülen filmler hep törende malı götürüyor. Yoksa, 8 ödül de alınmaz be abi!?..

Skibbe'nin ülkemize bıraktığı mirastan sonra (ahahah aklıma geldikçe gülüyorum, ahauhuaha:D) duydum ki başa Korkmaz kaptanı -herif baya 'wanted' pozu vermiş- getirmişler. İyi yapmışlar. Böylece Galatasaray'ın bu sezon ligde bir basamak daha yükselemeyeceğini de garantilemiş oldular. Tek şansları UEFA artık. Onda da bi zahmet geçsinler turu. Gorküf bile yokmuş zaten kadroda, o derece. (Bobiler'de az önce "Skib Bıraktı" diye alternatif Fotomaç başlığı gördüm ki, artık bunun üstüne başlık tanımam.)

Rapstar bitti sanırım geçen hafta. Çok takip edemedim ama, erken bittiği iyi olmuş. Rahat bir nefes aldım. Umarım, ordaki eğitmen sıfatındaki jüri, yarışmacı arkadaşlara (başarılar) artık "gözlerim-sözlerim" kafiyesinden sıkıldığımızı anlatmıştır. Yeter lan.

Ha bir de, Ceza geliyormuş haftasonu buralara. Gitmek lazım.

Ya benim aklımda son bir soru var bilader. Yaklaşık yirmi gündür beklediğim ve artık duygularımla oynamaya başladığını düşündüğüm ADSL faturası nerde lan? Neden gelmiyor? Neden? Gelsin de ödeyim artık şunu, kurtulayım. Söz, daha da aşmam kotayı. Ama bir gelsin yeter ki. (evet. totalde 9 GB idi.)

Bir gezintiye çıkayım ben internette. Şimdilik görüşmek üzere. Daçe.
(bugün yeni sınıftan arkadaşların da blogu okuduğunu öğrendim. mutlu oldum. sağolun gençler, sağolun.)

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. direnk says:

    oha lan bikaç yazı önce yeni sınıfına saydırıp duran adamın yazıyı bitirişine bak. daçenin yeni sınıfındaki arkadaşlara duyuru : koşun hemen 3-4 gün önceki yazıları okuyun daçe editlemeden. size dair kötü birşey yazmıyorsa geç kaldınız daçe editlemiş demektir çoktan..

    çamur at izi kalsın :D:D

  2. Daçe says:

    auahuahauh:D:D

  3. kiidra says:

    Ben içi dolu eski sevgililere blogu öneriyorum. :D Facebook rahatlar, üstelik etkili bir yöntem. Şarkı sözü film afişi notu yazmak istiyosa da kafasına göre yazsın yani.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)