11 Şubat 2009 Çarşamba

Aziz Valentinus Aşkına!

4 tane ömer üründül tadında yorum
Çok istikrarlıyım. Adeta bir istikrar abidesiyim. Her yıl 14 şubat gününü mutlaka yalnız tamamlarım. Hiç boş geçmem. Mutlaka yalnızım. Diğer bir deyişle "sap". Ama ben en çok "bekar"ı seviyorum. Bekar özgürdür, bekar rahattır, bekar "cool"dur..

Off, yok lan yok.. Avutuyorum işte kendimi. "14 şubat - sevgilisizler günü"nü kutlayanlardanım hep. Ama aslında öyle çok da acıtasyon yapacak değilim. Çünkü şöyle bi durum var ki; kız arkadaş-ımın olması her daim yaz aylarına denk geliyor. Hatta böyle okul bitmeden, mayıstan filan başlayıp eylülde, ekimde biten bir dönem bu. Değişik. Tuhaf. Ben istemez miyim bu dönem bi kere de şubata denk gelsin, ama yok, istatistikî bir bilgi bu. 

Bugünden itibaren sırf kendim için bir kampanya başlatmak istiyorum. Sevgililer günü 14 şubatta değil, 14 ağustosta olsun. Hem sonra 28inde doğumgünüm de var. Bol hediyeli bir dönem geçiririm. Ahahha. Güldüm bak buna. Amma çıkarcıymışım lan ben meğersem. Ahh yine geliyor işte Valentin Efendi.. Neyse ben şimdilik 14 şubatın gelişini klasik bir çaresizlik sözüyle kutlamak isterim; "Hep para tuzağı bunlar!"

-herneredeyaşıyorveyaşatılıyorsak-daçe-

4 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. seda-daimitakipçi- says:

    gene halkın sözcüsüsün daçeCim:D
    allah kurtarsın cümleten napalım:D

  2. Xenam says:

    14 şubat dediğin nedir yahu bu çaresizlik demişsinde bence değil doğru bi cümle kalıbı o. Ben sevgilime bi hediye alacaksam sırf 14 şubat diye almam yahu diğer günlerin günahı ne ? Sevgiline sırf o günün anlamı için bi hediye almaktansa içimden gelen tüm hediyeleri içimden geldiği anda alır ona daha güzel bi an yaşatırım diyerekten olayı farklı bi yere çekebilirim, çekerim. Neysem susayım ben :)

  3. kiidra says:

    Sevgiliye hediye alma hırsından değil ki, talihsizlikten. En fazla 13 Şubata kadar çift gelmiş biri olarak, acını paylaşıyorum azizim. Hayır gözümüze kalpli bilumum eşyalar,tişörtler hatta fırın eldivenleri sokuluyor. İnsan 'ulan' diyor, 'olaydı da şu zavallı şeylere bi dolu para vereydim'. Son olarak diyorum ki 'bu da mı gol değil be?'.

  4. Daçe bence çok da möhüm değil yav çünkü sevgililer günü para tuzağı da denebiliir,sevgililer günü uydurma da denebiliiir falan türü bişe işte.Bi de önemsiyosan burada yorum yapan ve senle aynı kaderi paylaşan insanlarla birbirinize bi hediye grubu kurup çekiliş falan yapabilirsiniz de ha.Hem blog'un bi organizasyon yapmış da olur;

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)