10 Şubat 2009 Salı

Meraba, Meraba, Meraba!

7 tane ömer üründül tadında yorum
sevgili okuyan insan;

öyle çok uzun bir giriş yapmak niyetinde değilim. çünkü önceki blog deneyimlerime göre ne kadar uzun bir "ilk yazı" yazmışsam, blogu o kadar kısa sürede kapatmışım. ama bu kez kararlıyım, azimliyim, sonuna kadar yazacağım. (hadi bakalım..)

bir de şöyle bir durum var. önceki bloglarda hep "efendim bu blog gün-be-gün güncellenecektir." diye beylik laflar etmiştim. tahmin edeceğiniz gibi, öyle olmadı. o yüzden bu kez böyle bir söz veremiyorum. ama çok sık güncelliycem diyebilirim. valla bak..

bu bloga başlamamın sebebi feysbuktur genç dostlarım. feysbukta kendi halimde notlar yazmaktayken arkadaşların yoğun talebi sonucu (yalan.) karar verdim buna. ama ileride ne olur bilmiyorum. en güzel tabiriyle "bindik bir alamete, gedeyooz kıyamete, amanin" durumu.

blogu okumaya başlayan arkadaşlardan tek ricam, yalnız bırakmayın. feysbukta ne güzel 3-5 yorum geliyordu, burdan da yapın yorumunuzu, üşenmeyin. olum valla yorum yapmayanı terlikle kovalarım ona göre..

neyse işte, kısaca "facebook'taki notların yeni platforma kavuşmuş hali"dir burası. yani notlar tam gaz devam!..

öperim. :)

7 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. direnk says:

    hemen sinsi gibi izlemeye falan aldık, bide kendi çapımda ilk yorum benim olacaaaaaaak diye sidik yarışına girdim ve kazanıcam sanırım.. yazıların devamını merakla ailecek beklemekteyiz efendim..

  2. melodi says:

    bence bunun üzerine Sevgili Sinaaağğnn sana da çizittirsin bişeyler..
    Hani gaz vermek maksat..
    Yoksa Everybody's "portakal", but I love "portakal". I want to be "portakal"..( Andy Warhol gelir ve iki tane çakar bana şu laftan sonra)
    Hadi bakalım nice yazılara Sevgili Daçe..

  3. Adsız says:

    olm ne feysi şeysi bilmemnesi laa berkay sen kitlelere sesleniyon olum..yardır daçe..:D ha..ben kim miyim?..bir yöntem ve aal insanı(!?!!?!) diyelim. Keep goin', evlat..

  4. kiidra says:

    hanım bu ne biçim yazar, öpüyo möpüyo. blog sarhoşluğu mudur nedir. hanım?!

  5. ahmet says:

    eğer mümkünse şu eski "blog" denemelerinin adresini merak ettim ben (:

  6. Hayırlara vesile ol blogunla beraber Daçe,) benim de çok yakında haberyorum blogum açılacak beklerim:D

  7. Adsız says:

    walla sen almış başını gidiyosun kuzen,yorum az kalıcak:)blog falan derken..sen yakında imza günü falan da yaparsın:) karizma+ünn=>bilemiyorm artkkk!!!-(hala kuzenz di mi,hatırlıyosun yani beni?!?:P :)) )- "Daçe'nin imza günü..." ;kulağa hoş geliyo walla:)) yazılarını zewkle okuyorm kzncm,dwmını bekliyorz,kalemn de senin gbi yakışıklı olmalı,böyle hoş yazılar çıktığına göre ortaya:))) başarılarrr...

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)