14 Şubat 2009 Cumartesi

After 'Technically Valentine's Day'

2 tane ömer üründül tadında yorum
Henüz Sevgililer Günü "teknik olarak" bitmemiş olsa bile erkenden bitiriyorum ben kendiminkini. Cine-5 Akşam Haberlerini de sayarsak totalde iki tebrik mesajı aldım. Biraz hafif acı bir durum. Komik de biraz. Biraz da salağım tabi. Eh biraz da bira olsa... (Hayır bari NTV filan olsaydı, Cine-5 ne lann!?) - Bu senenin Valentin'ini de (Katolik Kilisesi her ne kadar "Valentin değil Rafael günüdür" dese de) boş geçmedim. İstikrarım devam ediyor. Reha Erus, Blogger Haber, Atina..

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Adsız says:

    peki ya bi simitçi de kaşarlı simit içinden tek taş yüzük çıkması olayına ne dersin daçe?ayrıça simitçideki bi amçamız çıkan yüzüün sevncnden olacak 'tüm türkiyenin sevgililer günü hayırlı uğurlu ola'demez mi.o amçamız ve de ben dahil sevgililer gününü kutlayan kişi sayısı dörde çıkmıştır geç de olsa...bu arad adsız olarak sürekli blog unu takip ediyor olacağım biraz esrarengiz olsun.katya diyelim şimdilik.

  2. Berkay says:

    teşekkürler, sağolun efendim. gizeminizi koruyun bakalım sevgili katya, bakalım başıma daha neler gelecek...

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)