10 Şubat 2009 Salı

Evet Ali Kırca?..

6 tane ömer üründül tadında yorum
şimdi, ben genellikle haberleri sevmeyen biriyim. tam yemek vakti insanı sinirlendiren ya da hüzünlendiren haberleri ardı ardına gösterirler. bi de geçemezsin de, her kanalda ayrı bir haber. "uğur dündarla star haber", "mehmet ali birandla kanalD haber" falan.. zaten son zamanlarda haber bültenleri de reklam almaya başladı, "efenim şimdi 3 dakikalık bir ara" diye. tamam elbette olup bitenlerden bîhaber olmamak gerek, ama ne bileyim, bari tek bir haber kanalı olsun, bağımsız, böyle bütün gün içine yaysın haberleri. böylece 10 dakika içinde 5 tane ölüm haberi duymamış olalım. neyse işte, velhasılkelam ben öyle çok haber izlemeyi seven biri değilim.

fakat geçen gün, artık vahiy mi geldi nolduysa, pc başında otururken birden televizyonu açtım. baktım haberler yine her yerde. iyi dedim, dursun bari. biraz sonra bi baktım, haberlere bizim eski tiyatrocu levent kırca katılmış. ne işi var ki nan bunun demeye kalmadan "dsp üsküdar bld. başkan adayı" ibaresini gördüm. sevinmedim değil aslında. ne güzel, dedim, tiyatrocuların belediye başkanı, şarkıcıların bakan filan (demet akalın şarkıcılığınan bahsetmiyorum elbette) olduğu bir dünya hayal ederdik hep, sonunda oluyor galiba diye bir sevindim.
levent kırca, baya güldürdü o akşam beni. "kamyonlara sığdıramadım buzdolabını, direk kamyon vericem" falan diyor. valla aslansın, kaplasın dedim, zaplamaya devam ettim...

efendim o değil de benim arkadaş-akraba çevrem bir garip oldu. bir penguen, bir uykusuz seviyesinde karikatür çizeni mi istersin, şarkılarını kaydedip neredeyse şahane albüm çıkaracak olan rapçi mi istersin, yok daha şimdiden ilk single'ını çıkarmış olan metalci kuzenimi mi istersin, hatta yok beko ligi düzeyinde oynayan basketçiler mi istersin, ne istersen hepsi var. ama şimdi en son bir tane var ki, artık arkadaş listeme "oha ebesininki" dedim. bir arkadaşımın babası belediye başkan adayı imiş. hani baya bildiğin belediye başkanı olucak kazanırsa. arrrtık oha. -ama tabi hep destek, tam destek-

bu arada o yetenekli arkadaşlar kafilesinden bir tanesi, çiçeği burnunda blogumun başlığı çizdi. ellerine sağlık sinan'ım, çok yakışıklı oldu benim blogum. artık dakka durmam davosta, hep burdayım.

ha geçen bir haber daha gördüm. "bir servet bağışladılar" başlığı altında "evli çift, hazine tarafından kabul edilmeyince bütün mal varlıklarını, tapu mapu ne varsa bir tane taksiciye bağışladı" diye. tabi ki artık buna ne dediğimi tahmin etmişsinizdir. "yuh ebesinin körü" dedim. acayipsiniz lan siz evli çiftler..

bu aralar herkese email atıyorum. sanki avea'nın her yöne sınırsızı varmış gibi belediyelere, tv programlarına, hayvani blog sahiplerine falan gönderiyorum yazıp yazıp. tabi kimseden cevap gelmedi. ben en iyisi arkadaşlarıma atayım, dedim. onlara da atmadım gerçi..

bu notu burda bitirmeden önce, bir şeye tepkiliyim onu söylemem lazım, çoğu okulda tatil bitmiş. şu an çantalarla kitaplarla okula gidip geliyorlar. bizimki ne güzel uzun. herkesinki öyle olsa ya! tamam neyse işte bunu deyivereceğidim.

hadi bakalım, şimdi blogun başlığına biraz daha bakayım, sonra gideceğim..

6 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. s. says:

    Ben de tatilin ilk haftası Üsküdar'da gördüm Levent Kırca afişlerini, dumur oldum. Ertesi gün de kendisini gördüm Taksim'de turluyordu :D

  2. direnk says:

    oha sinan sen madem levent kırca'yı gördün bende berkay'ın bahsettiği belediye başkanı adayını gördüm hatta beraber oturduk falan :D

  3. Adsız says:

    "acayipsiniz lan siz evli çiftler..." derken???...

    köftene önce ketcap sıkıp da sonra mı pişirdik de acayip olduk??

  4. Berkay says:

    adsız'ı tahmin etmem çok zor olmuyor.:D

  5. karbon says:

    sözlerime spotun hayırlı olsun diyerek başlıyor, sabahın köründe okulum -üstelik teknik resim- olduğundan pek iç açıcı bi yorum yazamadan sözlerime noktayı koyuyorum.

    severek okumaya devam ediyorum.

    peys

  6. Kemal says:

    o değil asıl haberlerde çalan karayip korsanları müziği mi dersin, aralarda çalan oyun müzikleri mi bunlar acaip bi konsepte sahip olaylar. sanki haber değil, film izliyosun. ha bi de levent kırca iyidir, olsun valla.

    ayrıca davos artık benim için btmiştir :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)