14 Şubat 2009 Cumartesi

Törkiş Kebab

2 tane ömer üründül tadında yorum
Bloga başlamadan önce her arkadaşıma feysbuk notlarımın linkini gönderip duruyordum. Bugün ilk kez bir arkadaşımdan kendi yazdığı feysbuk notunun linki aldım. Tuhaf bir duygu. Böylee, nasıl anlatsam.. Yaşlanmışım gibi. Dede olmuşum gibi. Bir zamanlar futbolcu olduğum takıma, yaşlanınca stada desteklemeye gidiyormuşum gibi.. Off yok. Anlatamayacağım.

#1 Hollywood filmlerinde hani biri "Türk" diyince, "Türkiye" diyince, bizlerden bahsedince bir hoş olur ya içimiz. Hatta direk Türkiye'de çekilen yabancı filmleri de ağzımız açık izleriz "aa bak lan bak Boğaz'dan geçiyolar" diye. Sevindirik oluruz, o filme çok ısınırız. Mesela geçen senelerde Karayip Korsanları serisinin bi sahnesinde iki Türk balıkçının Türkçe konuşması vardı "Şapkaaa! Şapka buldum şapkaaa" diye. "Oha, bu gerçek olamaz!" tepkisi vermiştim, o derece sevindim yani. Değişik, bir acayip işler bunlar...

#1,5 ...Gel gör ki bizim hakkımızda kötü bir şey söylediklerinde "uff hmunakoyim harcadı lan bizi iki dakkada" fikri oluyor bende. Herkeste böyle oluyordur sanırım. Herhalde kimse "oh oh iyi, bize laf soktular ooh ne güzel" demez. Neyse benim diyeceğim şey, bu ikisinin arası. How I Met - 3. sezonun ilk bölümlerinden bir sahnesinde, bacak kıllarını uzun süre almayan Robin'in ağzından şu cümle dökülüverdi: "Biraz daha almamaya devam edersem Türk lezbiyenlerine benzeyeceğim." Ha? Ne? Höe.. Lan!?.. Evet dumur olmuştum. O her bölümde bağrıma bastığım güzel insan Robin bana bunu nasıl yapardı? Tamam, Türk lezbiyeni değilim tabi ama, o Türk ibaresi bile bir anda harcayıveriyor seni, beni, 70 milyonu. Ama tam da anlayamadım, bana sanki bize laf sokuyomuş gibi geldi ama sanki değil gibi de. Sokuyor mu sokmuyor mu lan?..


#2
Sanırım yarın Cem Yılmaz, ailemizin kutu programına katılcakmış. Merakla bekliyorum. 50 cent'ten eksiği yok zaten. Gelmişken iki espri duyarız fena mı?

#3 Asıl ondan da möhimi, dün Beyaz'da Carmen Electra vardı ya; oha, ebesinin körü be!..

#4 Geçenlerde aklıma bir soru takıldı. Madem ışığın tanecik modeli var, o halde nasıl ampulün camından sıyrılıp gözümüze geliyor? Demek ki tanecik modeli yalan, viva dalga modeli! Böylece de harcarım işte yüzlerce yıllık bilimsel birikimi.

edit: ışık hızını hesaba katmadım tabi ben. "ehehe bilimsel kuram çürüttüm, bilimadamıyım!" modundayken birden sıradan bir anadolu lisesi mezunu kıvamına geri döndüm. ışığa da hızına da büyük küfürler savuruyorum şimdi...

Ben gidiyorum, sizlerle ilerleyen saatlerde KanalD stüdyolarında görüşürüz. "Yorum yapmak için kayıt mı gerekiyor ya?" diye sorup soruşturan arkadaşlarıma da kısa ve öz bir "Hayır" diyorum. Ayrıntılı bilgi için msn adreslerimiz: berka....

Öpüyorum, möpüyorum. Daçe.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. kiidra says:

    Sonra da tereyağıyla 'tıraş olurken' kafasını yardı?!? Buna ne diycez. Bi de hem kadına hem erkeğe 'shave'i kullanmaları çok acayip değil mi sayın Daçe.

  2. karbon says:

    1. belki de senaryoyu yazan arkadaşın tanıdığı tek türk lezbiyen kıllı bacaklara sahiptir. böylelikle tanıdığı tüm türk lezbiyenler kıllı bacaklı olan senarist gözlemsel verilerine dayanarak kendi gerçeklerini kağıda dökmüştür.

    2. kendisi (cem yılmaz) seyirci olarak yalnızca üniversite öğrencilerini istemiş; okulum insanı katılımda bulunacak

    3. beyaz show şaşırtmaya devam edecek bunu ilk defa kıymetli dostum daçenin spotunda açıklıyorum 1,33 sene içersinde beyaz showdayım

    4. bahsedilen tanecikler cam dediğimiz hava ve/veya su geçirmez ortamdan geçebilecek nicelikte olabilir. şahsi fikrimce iki model de tutarlığınını sürdürmekte

    saygılarım ve maygılarımla, karbon

    peys

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)