18 Şubat 2009 Çarşamba

Girondinli Gorküf

5 tane ömer üründül tadında yorum
Bugün okulda bookcrossing toplantısı yaparken (Diren'in eşofmanı üzerine kurulu olan toplantı) birden "aramızda blogçular var" diye bir şey duydum. "Lan nooluyorz" demeye kalmadan bir baktım herkes bize bakıyor. Orda bi mutlu oldum, bi havalandım. "Ehe hehe tabi blog ya hehe" filan triplerine girdim. Ama haksız mıyım lan? Toplantının ortasında birden, pat diye ünlü oldum olum. Çok şahane bir duygu. Hala triplerdeyim..

Geçen gün gülmekten yerlere yattığım bi olay oldu. Ama biliyorum ki komik bi olay ikinci kere, benim gibi yeteneksiz bi herifin ağzından anlatılınca bütün komikliği kaçıyor. Bir de saçma yani, uzun uzun niye anlatıyım şimdi blogda.. Vazgeçtim lan. Oha canlı yayında vazgeçtim. Vay anasını.. (olay Sinan'ın kendi blogu ve MSN arasındaki paralel devreyle alakalı idi, tüh bak..)

Bugün bizim çarşının alt katındaki "atari salonunda" hayvanlar gibi para harcadım. Tam bir para tuzağı orası. O yarış makinası senin, bu tabanca makinası benim, şu langırt ötekisinin derken 1 TL ler havada uçuştu. Manyak gibi eğlendik ama. Mesela langırtta çok fantastiktik, az daha yakıyorduk bi yerleri. "Gelin de langırtta elinize vereyim" diyorum yani. Satır arası.. Lütfen ama..
Akşam Bordo maçıyla ilgili pre-match haberlerine bakarken Fransızca'nın ne skik bi dil olduğuna kanaat getirdim. Ulan babalar gibi "Bordo" diyorsun, herkese öyle dedittiriyosun, ama onu kalkıp neden 86 bin tane sesli harfle uzatıyosun? Neymiş; Bordoeaux. Yok canım?

Sabah çıktığını fark ettiğim bir sivilce var bugünüme iz bırakan. Ağzımın hemen ötesindeki sivilceye doğru bakmaya çalışırken, böyle aşaa aşaa, sanki ağzımda kocaman bir meme ucu varmış gibi geldi. İğrenç lan bu sivilceler. Hiç sevmiyorum ben. Neyse ki gün sonuna doğru geldiğimizde benim "meme ucu"m da pıstı, söndü kaldı.

Futbolcuların antrenman arası, ya da sonra çekilen resimlerini gördünüz mü hiç? Hepsinde uzun beyaz çoraplar ve çorabın altına giyilen önü açık terlikler. O çorap-terlik kombinasyonlarıyla mangalcı aile babası izlenimi yaratıyor bende. Kıro olum bunların hepsi.

Şimdi içeriden gelen tv sesine kulak veriyorum da, spiker Bordo'lu Gourcuff'a sürekli "Gorküf! Gorküüff!" diyip duruyor. Hay gorküf kadar başına daş düşsün. (Tabi ki yine Ömer Üründül sahnede. "Ouuv yapma Servet vohuououo!...") - Resimdeki de o malum Gorküf işte. -

Yazı uzamadan kaçayım ben. Enerjikim gene, dünkü yorgunluğum çok yok bugün. Okuyan herkesi öperim. daçe.

5 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. direnk says:

    ah aşortman vah aşortman :D

  2. Adsız says:

    maç arası geleim bakaım dedim bizm çock neler yazmış die,bi de bugn merakk ettm:bi arkadaşn sana cd verdi ya çıkışta,ne iş?:))bookcrossing işi de bzm memlekette zor be daçe,ama siz bi başlatn biz de gerisini getiririz heral.
    (bugn amma güldn bea,ne keyfmş sendeki de geldi mi tam geliyo)

    katya

  3. s. says:

    bordoeaux değil lan, bordeaux, abartma :P

    ayrıca house of the dead iii'te chapter3'ü geçmeye davet ediyorum seni. hadi.

  4. Daçe says:

    house of the dead.. hımm.. sinan beye teşekkür ediyorum, varım!

  5. Daçe says:

    @katya;

    evet ya bugün epey güldüm, keyifliydi. ahahaklıma geldikçe hala gülüyorum:D:D ya o değil de, kimsin sen:P tanışıyor olmalıyız:)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)