13 Şubat 2009 Cuma

Daçe, Jr.

3 tane ömer üründül tadında yorum
Şu resimdeki velet, Alec Greven, elinde tuttuğu kitabın bizzat yazarı. Yanlış görmüyoruz, "How to Talk to Girls" yazıyor hakkaten de. "Büyüyünce çok can yakar" derlerdi bana da, bakınız bu da aynı benim çocukluğuma benziyor. Gerçi o daha şimdiden başlamış.

Benjamin Button değil o. Baya bildiğin 9 yaşında. Kızlarla Nasıl Konuşulur ben biliyorum diyor. Kitap, Amerika'da best-seller olmuş durumda...

"Yapmanız gereken tek şey, aranızdaki konuşmaları çoğunlukla kızlara yaptırdığınızdan emin olmak. Böylece hiçbir şeyi berbat etmezsiniz."

edit: bu haberi en son ben duymuşum, oysa ki "amma orjinal haber" diyerekten paylaşmıştım. poor me..

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. s. says:

    tipe bak. hey allaam.

  2. melodi says:

    ya bi gitsin öf.
    onu da görücez 10 yıl sonra(klişeler nasıl klişe oldu sanıyorsunuz)..
    takip edeceğiz seni Alec Greven..
    Ve şu sözleri duyacağız senden;
    "Ben ki 9 yaşında iken zibilyon adet kitap sattım, sittin sene sırtımın yere gelemeyeceği kadar para kırdım bu işten ama ne lan bu?!"
    Bütün kinimi çocuktan çıkarmaya meylettim.
    Kalın sağlıcakla.

  3. Adsız says:

    ---ismini wermek istemeyen seyirci(!) :))---

    bi miktar zaman geçtikten sonra her şey tozpembeden tozlu bi pempeye dönüşünce her genç gibi payına düşeni alıcaktır diye düşünüyorum(!) :)) eğer biraz daha zmn geçtikten sonra hala aynı kalabiliyrsa zaten...ona helal,bize de yazıklaar olsunnnnn:))

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)