20 Şubat 2009 Cuma

Slumdog Millionaire

5 tane ömer üründül tadında yorum
Slumdog Millionaire'e daha gidemedim. Gitmek istiyorum. Fırsat olmuyor. Ama sırf "fırsat olmuyor" diyerek bu sezon bir sürü filme gidemedim, gidemiyorum.
Kaçırdığım filmlerden bazıları:
-Gomorrah
-Benjamin Button
-Notorious
-Despereaux
-Quantum of Solace
-Australia
-Body of Lies
-Max Payne
-Pride and Glory
-The Duchess
-Eagle Eye
-Vicky Cristina Barcelona
-Arog (ne o? şaşırdınız?)

ve çok dahası.. Yok abi, ben hep kaçırıyorum filmleri. Şu an vizyondakilere de gidemiycem. Biliyorum. Lan bari bi fırsatta Slumdog'a gideydik?..

edit: slumdog daha gelmemiş. sanırım notorious da gelmedi henüz. cahil miyim neyim lan. yolda belde filmin adını görür görmez, bize çoktan geldi de vizyondan kalktı sanıyorum. öyle de bir insanım.

5 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. s. says:

    slumdog gelmedi olm daha. 27 şubat.

  2. Adsız says:

    recep ivediki naptın daçecim gitmişsin anlaşılan:)

  3. Daçe says:

    @sinan; harbi mi lan sinan? olsun değişen birşey yok. gene gidemiycem. haftaiçi bi sinema yapalım mı? ayrıntıları konuşalım.

    @adsız; recep ivedike gitmedim, zira vizyondan kalktıktan 15 gün sonra tvye gelir o. izleriz. recep ivediğe 10 milyon veremem.:)

  4. kiidra says:

    pişmanlık duycağın bi film değil ayrıca slumdog. fakat benjamin, benjamin. benjamin, benjamin.

  5. Adsız says:

    barcelonayı izlemeyerek bişey kaçırmışsın!
    an ohaaa goes tuuu barcelona diyemedin...


    oknsya

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)