26 Şubat 2009 Perşembe

Dessas

0 tane ömer üründül tadında yorum
Fonda yine Sago Key çalıyor ve ben söze başlıyorum..

Öncelikle dün kiidra'nın bana hatırlattığı, göz ardı edilemez bir gerçekle başlamak istiyorum. "Akşam yatmak bilmez, sabah kalkmak bilmez"cilik gerçeği. Bir kaç sene öncesine kadar bu sözün sadece benim annem tarafından bilindiğini sanırdım. Yani annemin uydurduğu bir şeydi sanki. Sonuçta gayet uzun ve spesifik bir sözdü. Bir gün bu söze tvde rastladım ve o an bütün hayallerim yıkıldı. O günden sonra da gün geçtikçe başka yerlerde, başka ağızlardan duymaya başladım. En son da dün kiidra insanından duyunca (iki i'nin bir ü etmesi olsa gerek), artık yeterr beh dedim ve bazı düşüncelere yöneldim.. Şimdi ben öyle sanıyorum ki, bundan 30-40 yıl önce dünyamıza gelen uzaylılar (aksarayda taşlananlar olabilir mesela) o dönemin çocuklarının beynine bu sözü empoze etmişler. Bu yüzden aynı yaş grubuna ait olan ebeveynlerin hepsi bu sözü biliyor. Yani bence en mantıklı açıklaması bu. Yoksa başka neden olabilir ki herkesin anne babasının aynı sözü defalarca tekrarlıyor olması? Hem de virgül, harf oynamadan? "Akşam yatmak bilmez, sabah kalkmak bilmez." Pff..

":d", ".d", "D", ":"... Bu anlamsız gibi görünen karakterler benim kara listemden. Şöyle ki; hani böyle çoğu zaman msn'de konuşurken, mükemmel bi espri halinde yanyana gülmek isteriz ama gülemeyiz ya. İşte ben o duruma biraz burkulurum. Gülücük adamı bir türlü tutturamamak fena bir şey. Esprinin bütün komikliğini, sohbetin bütün güzel havasını birkaç dakikalığına alıp götürüyor gibi. Diyeceksiniz ki şimdi, "lan ne skik adamsın, ilk denemede beceremediysen ikinci denemede yaparsın"; ama öyle kolay değil. İlk denemede adam gibi gülemediysem bir ikinci denemeye girişmem bile. Böyle durumlar işte anlık can sıkıntıları. Ya da ben hazırlığım bu sene, ondan böyle saçma sapan şeylere yöneliyorum. Ne demiş ünlü Roma imparatoru Agustus Julius; "Boş kalan bakkal, ..larını tartar."

Bizim okuldaki bütün Angolalılar neden petrolde? Diğer bölümlere izin yok mu? Merak içindeyim.

Efendim ben çok iyilik meraklısı bi insanım. İyiliksever. Mesela sokakta hiç tanımayan insanların birbirine yardım etmesi beni çok mutlu ediyor. Eğer taraflardan biri bensem mutluluğum iki katına çıkıyor tabi. Mesela dolmuşta yaşlı bi adama yer verip "az sonra inicem" demek, ama oysa ki daha en az yirmibeş dakika gideceğimi biliyor olmak mutluluk verici. "Teşekkür ederim"li, "Rica ederim"li, "Estağfurullah"lı cümleleri seviyorum. Dostlarım, bir gün tanımadığınız birine yardım ettiğinizde, aynı günün devamında ya da başka bir günde bir başka tanımadık insanın size yardım edeceğini garanti ediyorum. O değil de, lan ben bu neşeyle gidersem yakında nirvanaya da erişebilirim.

Haftasonu Ceza işi yattı gençler. Bunda Ceza'nın dinleyici kitlesinde senin benim gibi akıllı efendi delüanlı adamların yanında kolpa insanların da çoğunlukta olması büyük bir faktör. Demem o ki; Ceza beni görmek için biraz daha beklemek zorunda kalacak..

Bir de anladım ki demin, Sagopa Kajmer ile blog aynı anda olmuyormuş. (yanlış da bilmiyorsam dessas yalan demek)

Bahsedeceğim birkaç şey daha vardı ama yaz yaz nereye kadar. Burada bitiresim var şimdilik. Gidiyorum. Gidiyorum. Giiiittt......tim.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)