22 Şubat 2009 Pazar

Bir Acaib İşler

2 tane ömer üründül tadında yorum
Güneşli bir pazar gününde PC başındayken, demin, telefonun şarjının bitmiş olduğunu fark edip şarza(!) taktım. Baktım, bi mesaj gelmiş. Her zamanki gibi yine Turkcell'den gelmiş olacağına dair iddiaya girdim kendimle. Yanılmışım. Hiç bilmediğim bi numaradan "Mete balik" diye bi mesaj gelmiş. Başka bir şey yazmıyor. "Mete balik". Mete balık ne lan? Balıkçı mı acaba, yoksa isim soyisim mi, henüz çözemedim. Acaib mesajlar bunlar..

Ha, hemen arkasından Turkcell'den de geldi tabi.. NARTOPU yazacakmışım bi yere göndericekmişim falan filan. Başınıza nartopu kadar daş düşsün, he mi.

Babam apartmanda yönetici oldu olalı acaib işler yapıyoruz ailecek. Mesela ben, senenin başından beri balya balya yazı çıkardım printer'dan. Ama öyle böyle değil, her hafta yeni bir şeyler için yazılar yazıyorum. Hayır yani apartmanın duvarları doldu, benim printer'ımın kaç kez kartuşu değişti bilmemnoldu, hala yazı yazıyoruz. Zaten bir dahaki toplantıya ben de katılıcam. Babamın en yakın rakibine oy vericem. Şş, çaktırmayın.

Bugün, ODTÜ'nün bana kazandırmış olduğu pek değerli insanlardan birinin doğumgünü. Yiğit'in bir de burdan doğumgününü kutluyorum. (ulan valla neler diycektim de işte, hepsini unuttum. bak şimdi, ben ne diycektim ya.. off..)

O değil de, mete balık nedir lan? Feysbuk'tan baktım tabi hemen, hiç arkadaşı bulunmayan bir insanevladı çıktı karşıma. Demek ki arkadaş bulamıyor, son çare olarak herkesin telefonuna mesaj atıyor filan diye düşündüm. Mete balık seni. (bir balık ayhan vardı eskiden)

Bugün Oscar töreni var imiş. Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum.

Bir de Gasray takımının maçı var imiş. Ona hiç başarı dilemiyorum. En kârlı biz çıkıcaz inşallah.

not: bu sabah biraz call.of.duty.2 oynadım. yani savaş anılarımdan ikincisini her an yazabilirim. yazmaya-da-bilirim, belli olmaz. herkese mete balıklar diliyorum..

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. karbon says:

    belki mete bugün doğmuştur ve balık burcudur

  2. zümüş says:

    hep de seni bulur böle şeyler dacecim:D sorma ya insanın babasının apartman yöneticisi olması kadar zor bişi yok:D bıkmıştım ben de yazı yazmaktan hayır onu geçtim mp3 üm de dumur olmuştu:D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)