19 Şubat 2009 Perşembe

Litegraf Çalışmaları

2 tane ömer üründül tadında yorum
Litegraf adını ben uydurdum. Kesin bambaşka bi adı vardır. Bugünlerde çok fazla şeye isim uydurduğumdan kelli, kendimi Oktay Sinanoğlu gibi hissediyorum. O adam da başka bir vakadır ya. Neyse, get back to litegraf.

İnternette görüp, bayılıp, nasıl yapılacağını araştırdığım ve dakikalar sonra da ilk çalışmalarını gerçekleştirdiğim şeyin ismini "light" ve "graffiti" kelimelerinden arakladım. Ama bunu anlatan internet siteleri de zaten "ışıkla yapılan grafiti" diyor. Fazla uzun tutmadan, hemen ilk yaptıklarımdan iki örnek vereyim. Zira çok heveslendim..



İlk olarak, yaklaşık bir ay önce Uykusuz'un sitesinde görmüştüm (o zaman bilgisayarda çizilmiş sanmıştım), bugün de Ntvmsnbc'de gördüm. Çok zevkli lan. Deneyin.

-ilk fotoğrafta DAÇE yazmak istiyordum. D yazabildim. ikinci fotoğrafta da üçüncü gözüm açılmış, ona göre davranın yani bundan sonra.-
-fotoğraflar, evin en karanlık yeri olan tuvalette çekilmiştir, evet.-

edit: yeni çalışmalarımı da ekleycem. benden kaçamazsınız.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. s. says:

    çok çılgın olmuş ama arkadaki allı güllü havlular falan ambiyansı bozmuş biraz. zamanla aşılır bunlar da :D

  2. Daçe says:

    her şeyimi havlulara borçluyum.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)