27 Şubat 2009 Cuma

Yarı Bilinç Hali

2 tane ömer üründül tadında yorum
"Bugün genel olarak eğlenceli bi gün geçirdim, her şey güzeldi. Çok eski dostlarımla hasret giderdim. Ama eve geç geldiğim için pek bir şey yazamadım. Şu anda da kafam yarı-iyi. Yarın kafamı toparlayıp tekrar yazacağım. Bugün Beyaz Show'da Sagokeyşın ve Hayko var. Benim için en iyi Beyaz Show olabilir. Bugüne teşekkürler. Hepinizi seviyorum.

21:07 - Dolmuş Arka Sağ Köşe"

Dolmuşta gelirken yazdım bir yandan. Şimdi evdeyim. Yeni geldim. Dediğim gibi kafam biraz iyi gibi. Cümlelerimde anlam ya da zaman kaymaları olabilir. 

Bugün yanımda olan kardeşlerimi çok seviyorum. Ama yanımda olmayan, lakin ara sıra okuyan, hatta en azından bunu okuyan arkadaşlarımı da seviyorum. Herkese selam olsun. Beyaz Show izleyin.

Daçe. 21:56.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. karbon says:

    insan bi şeyi ne kadar özlediğini ancak o şeyi görünce ya da yaşayınca anlıyo

    çok uzun zamandır bu kadar güzel bi gün geçirdiğimi hatırlamıyorum

    yarın olacağı gibi bugün de yanında olan, bunu okuyan ve seninle aynı hisleri paylaşan kardeşin

  2. Daçe says:

    sağol kardeşim. bugünün milyonlarca tekrarı olması dileğimle.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)