26 Şubat 2009 Perşembe

Bir Ufak Daha

1 tane ömer üründül tadında yorum
Bilmem fark ettiniz mi ama benim sidebar'ımdaki "İşte O Üyeler!" kısmı boktan bir hal aldı bir anda. Sanırım Google'ın şımarıklığından kaynaklanıyor. Bi dur, bi elleme kardeşim, hani özgür blogdu bu? Yani demek istediğim, şimdilik o görünümü nasıl düzelteceğim hakkında bir fikrim yok ve olana kadar da göz zevki bozulan herkese kusura bakmayın diyorum. Geçecek bunlar. Biz ne badireler atlatmadık şu kısa blog hayatında..

Abidik kubidik Amerikan ya da Britiş menşeili serial bulma sitelerinde "Hot Chicks In Ankara, Aslı (21), Pelinsu (20)" gibi alakasız bannerları görmüştüm ama bugünlerde NY Times'ın internet sitesinde bir banner görüyorum ki insana "oha" dedirtiyor. Bannerda bir saat var, akrebi yelkovanı filan dönüyor. Saat reklamı, ya da öyle bir şey. Saatin üstünde büyük harflerle CORUM yazıyor (markası değil elbette). Yani eğer bu bir IP kontrollü banner değilse ve corum kelimesinin ingilizcede bir anlamı varsa kafama sıkar giderim, ama NüvYorkTayms'ta neden Çorum?

Mansur Ark'ın çıkış parçası takılmıştı aklıma, adını hatırlıyamıyordum. Bugün dedim bir araştırayım. Yazdım masumane bir şekilde Gugla, bir de ne göreyim? Bu abinin bir de offişıl web page'i varmış. Girdim, çok güldüm. O şarkıyı da bulamadım henüz. Bulduysam da hatırlayamadım işte. Neyse.

Bugün, geçen Kocaeli'den beş yiyip bizleri sevindiren mukterem Gassıray'ın Bordoeauioueaoüöx maçı var. Kendilerine başarı diliyorum. Bordo'ya yani. Yoksa bananey bizimkilerden. Hazır Bordo demişken aziz fransız Blanc için bir önce-sonra yapmak lazım. Hatta kalın..

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. melodi says:

    Sevgili Daçe, ıkına sıkına ve bilumum figür yapa yapa düşündüğümüz şarkı "maalesef" imiş sanırım.. sourtimes.org güruhu yanılmış olamaz.. Olmamalı..
    Hayır anlamadım da böyle bi "hah lan buymuş " diyemedim bakınca..

    Daçe, an itibarı ile dinliyorum.. Mutsuzum..

    Tüm sevip de trip atanlara & yiyenlere gelsin dedim "maalesef"..

    Sevgilerr..

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)