1 Haziran 2009 Pazartesi

Haziran'a Selam Ola!

3 tane ömer üründül tadında yorum
Feysbuk'ta doğumgünü kutlamasak çok ayıp olacakmış gibi bir izlenim türedi. Halbuse asıl oraya güvenip, mesaj atmamaktır en büyük ayıp. 
Osman to Hulusi: "cnm dogumgnn kutlu olsun=)))))"
Hulusi to Osman: "saol cnm iiki varsn!!!=D=D"
Allah da cezanızı versin.

Evet tamam ben de feysbuka güvenip, doğumgünlerini ordan kutlayan biriyim ama siz yapmayın lan.

Ayrıca hazır canlı kanlı 2009 yazına girdiğimiz şu dönemeçte, şahsî doğumgünüm olan 28 ağustos günü için şimdiden söylüyorum; feysbuktan kutlayıp da mesaj atmayan olursa yakarım. Çocuğumu yakarım.

Kafam uykulu olduğundan, evet benim bazen kafam uykulu kalıyor, çok uzun uzadıya yazamaycam şimdi, ama bu da böyle bir "yeni ayı karşılama yazısı" olmuş olsun. Hatta yeni mevsimi karşılama. Bir yandan da yeni haftanın ilk günü. Vay anasını, bir de analar günü, dayılar günü falan da olsaydı tadından yenmezdi ha bugün. Gerçi özel bir şey yok diye, biz isim koyamıycak değiliz. Efendim, bugünü şu dakika itibariyle "1 Haziran Dünya Dayı Günü" ilan ediyorum. Bugün dayınızı arayınız, halini vaktini sorunuz, mümkünse elini öpünüz, harçlığınızı alınız. Sokaklarda bayraklarla; evlerde keklerle, böreklerle kutlayınız. Herkesin bu çok özel gününü kutlarım.

"Saçma mısın nesin?" diyorsunuz, işitiyorum. Ben de tam gitmek üzereydim zati. Gidiyorum... Gittim. (tarihte bugün - 1 haziran 1713: ilk kez avrupa'ya yaz geldi. ahoha. tamam gittim lan. hohua.)

Daçe.

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. z.. says:

    bence de pek güvenme sen daçe facebooka:D aman arada facebooka üye olmayan falan denk delir unutursun doğum gününü:D

  2. karbon says:

    bi ara doğum günümü her ay düzenli olarak değiştirsem ve mesela her ayın 7sini doğum günümmüş gibi göstersem nası olur diye düşündüm ve durumu kafamda simüle ettim... öyle bi şey yapsam eminim çift hanede insan otomatiğe bağlamış bi şekilde her ay kutlayacaktır doğum günümü. kibarlıktır hoşluktur lakin facebooktan doğumu günü kutlamak tam anlamıyla doğum günü kutlamak değildir yav bence... doğum günün dediğin hatırlatılmaksızın hatırlanmalıdır. (of ne dolmuşum lan bu konuda.)

    saygılar dostum.

  3. karbon says:

    *doğumu=doğum
    **günün=günü

    ve insan yazdığını onaylamadan yeniden okumalıdır

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)