30 Haziran 2009 Salı

Sivilcü

8 tane ömer üründül tadında yorum
Arkadaş, sivilce ne pis bişey ya. Sabah bi şevkle kalkıyosun, böyle kuşlar falan cıvıldıyor, çocuklar sokaklarda top oynuyor falan. Tamam ben sabah kalkmıyorum ama en son sabah kalktığımda böyle şeyler vardı. Neyse. Şevkle, neşeyle kalkıyosun. Hiç olmadığın kadar enerjiksin falan, böyle, "Tral-la-lalaa!" diye amele amele filmlerdeki banyo sahnelerinde duyduğumuz melodileri söylüyosun. Eğer imkanın varsa ıslık falan çalıyorsun (benim imkanım yok mesela*). O muhteşem güne bir an önce başlamak için lavaboya gidip elini yüzünü falan yıkıyorsun ve en nihayetinde aynaya bakıyorsun ki... İşte o, akşamdan haberini veren, gece de kendiliğinden büyüyen, adeta Adana karpuzu gibi oracıkta yatarken sana el sallayan püştunoğlunu görüyorsun o anda.. O sana ordan "slmm nbr, asl?" falan gibi tanışma mesajlarıyla sululuklar yapıyorken, senin güne olan, hatta bırak günü, hayata olan sevincin bir anda yok oluyor falan. Demin ıslıklar eşliğinde "trallalalaaa" diyen enerji dolu insan gidiyor, yerine "hmunakoyim yaa.. pff.." diye söylenen biri geliyor. Hoş bişey değil, güne 1-0 yenik başlamış oluyorsun..

İşte gerilerden gelen Sabri'nin akıl dolu şutu gibi, ordan aldığım konuyu şuraya bağlamak niyetindeyim...

İnsanoğlu kaknem bişeydir!..

Böyle, gece ben 65. uykumdayken vücut kendi kendine bir takım salgılar, bir takım yağlar biriktirip, suratımda pis, yağlı yağlı bi uzuvcuk oluşturuyorsa, bu düpedüz ipneliktir, kaknemliktir..

Burdan, kimyasal olayları inceleyen, vücuttaki bilim merkezlerine sesleniyorum..
Akıllı olun..

-bir de civil engineering var ki, onun konumuzla alakası yok.-

*tamam lan, beceremiyorum tamam.

8 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. sivilce ıslak elle sıkılmaz.. garip..

  2. rectoa says:

    sivilce çıktı diyelim, ha hiç çıkmaması daha hoş olur tabi ama sivilce bu, seni beni dinlemez. neden illaki burnun tam ucunda palyaço gibi bir görünüm verecek şekilde çıkıyor misal? niye bütün artistik çabaları yok ediyor, kızlarla iletişimde neden bir engel unusur oluyor bu kırmızı zibidi?

  3. PaNda says:

    dokunduğunda verdiği acıyı niye söylemiyorsun???o da iğrenç bir durum...

    (bu arada merhaba)

  4. PaNda says:
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  5. isim verdin mi?geçen seferki aykut muydu?
    XD

  6. Daçe says:

    @ "ağız-burun çevresinde sivilce is-te-mi-yo-ruz!" diye miting yapmak lazım. sesimizi duyurmak lazım:P

    @ panda; merhaba panda:) haklısın o da var tabii. işte dediğim gibi her yanıyla allah belalarını versin..

    @ wod; bak wod falan diyorum, ismen hitap edip de deşifre etmiyorum:P ya evet alnımın çatındaki arkadaşın adı aykut'tu, ama o işte baya arkadaştı yani. kanka olmuştuk. sonra sana puanım 9 diyip geri indi. bu yenisine de isim vermedim artık, allahın belası #87 falan olmalı. (default ayarlar:D)

  7. Daçe says:

    baştaki "@" mertcan'la rectoa'ya gelsin:D

  8. arkadaş falan diyip sivilceni iyi bişeymiş gibi anlatma bence-malını öven tüccar-.baya bildiğin üçüncü bi göz büyütmüştün orda.yalan mı??bu seferkinin adı melih olsun.öyle sev onu!(:

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)