9 Haziran 2009 Salı

Tunu Game

2 tane ömer üründül tadında yorum
On yıla yakın zaman geçmiş, bu gece aklıma geldi.

Yıllarca "Checkin' out now, the fonkşov rabba(!)." olarak bildiğim şarkıyı hayatıma sokan EA Sports'a teşekkürü bir borç bilirim. Bakınız şurda Fifa 99 introsu, şu da Rockafeller'ın kendisi.

- bi de, dünya üzerinde herhangi iki kişinin bir türlü aynı şekilde anlayamadığı meşhur ea sports intro sloganı vardı. misal ben onu da "ea sports, tunu game." olarak bildim, öyle sevdim. şimdi de sorsalar, deseler ki ingilizcede olmasını en çok istediğin ikinci kelime nedir deseler, tunu derim. birinci fonkşovdur tabi, tek geçerim.

- yarın midterm'üm var benim. ingilizce'de on yıl içinde geldiğim noktayı hep birlikte izleyip göreceğiz. ahohuhah.

- bu da bonus. öperim hepinizi.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. s. says:

    it's in the game!

  2. rectoa says:

    evat ben de it's in the game olarak çözmüştüm o şifreyi. çok zorlu bi süreçti. bir nesil helak oldu ama.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)