21 Haziran 2009 Pazar

Babangidha Vardı Bir

0 tane ömer üründül tadında yorum
Bugün babalar günü diye erkenden kalktım. Kahvaltı filan yapıp çıktık. Babamla alışverişe çıktık. Önce ayakkabı aldık, sonra iki tişört, en son da bir şort aldık. Babalar günü ya. Hepsini bana aldık.

Babamın şu fani hayatta en sevdiği işlerden biri alışveriş sevgili okur. Hani şimdi eve gelip, "Anket düzenliyoz abla" yalanıyla annemi geçip, balkonda hafif uzanmakta olan babama ulaşsanız, deseniz ki, "Eyy baba baba! En sevdiğin ikinci iş nedir?", der ki "Bi basın gidin lan, uyucam ben". İşte o demese de ben diyorum, kesinlikle alışveriş. Ama niyeyse kendine değil de, bana alışveriş yapmayı seviyor. Benim çok bi tasam yok gerçi, memnunum; ama adam, babacım yani, sana diyorum adam deyu*, bi tane tişört, bi tane pantolon da sen beğen, ben sana aliyim dimi? Hani bugün babalar günü falan. Hani genelde babalar değil de çocuklar hediye alır falan.. Yok. Kısmet olmadı.

Neyse geç de olsa, babanızın babalar gününü kutlarım a dostlar. Pambuk ellerinden öper, körpeceğiz alnıma dayarım. Haydi kaçtım.

*rectoa'ya selam olsun.
*o değil de babangida'ymış lan doğrusu. ben de diyorum, koskoca efsanenin adını google'da aratınca niye ilk sıralarda benim blog çıkıyor. ahh babangida, nelere kadirsin..

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)