20 Haziran 2009 Cumartesi

Biraz Yeşil Erik

0 tane ömer üründül tadında yorum
Youtube'a tünellerden, ordan burdan her girmeye çalıştığımda kendimi çok anarşik, evet anarşik, hissediyorum. Bi keresinde de okulda Göğçek eylemine katılmıştım. Çağdaşlar filan. Bunlar güzel şeyler. Her neyse başka zaman anlatırım onu. Asıl, bi video paylaşacağımdı, onun için buralardayım.

edit: videoyu youtube'dan başka bir kaynaktan paylaşmak durumunda kaldım, ama youtube'a olan hislerim değişmedi.

O değil de canlar, elimdeki dizi stoğunu biraz erken bitirdim ve FM'ye de sancı dolu maçların ardından "elveda bebek" dedim. Şu an elimde avucumda olan tek şey yeşil erik. O da tam yeşil değil zaten. Biraz yeşil. Yazın başında bu denli bir çaresizlik neye delâlet ola ki?

(iki sezonda 400 milyon yavroluk transfer yapan manchester city'ye lanet olsun. fak yu FM!)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)