2 Haziran 2009 Salı

Güneşi Görcem

0 tane ömer üründül tadında yorum
Selam gençler, naber? Ben hâlâ hastayımınakoyim. O kadar ilaç alıyorum, bu arada bana kalsiyum sandoz tadında bi ilaç yazan doktorun ben kırk yıl köpeği olurum, ne diyordum, o kadar ilaç alıyorum hâlâ bana mısın demiyor. Bi de şu hâlâları yazıcam diye yoruluyorum her seferinde lan, neyse.

Bugünün son, yarının da ilk dakikalarında radyoda olacağım. İlk kez radyoda sabahlamak heyecanverici olcak. Ya da bilemiyorum, belki de olmuycak. Ama bana nedense aşırı eğlencekmişiz gibi geliyo. Burdan bu geceki partnerim Canberk'e selam iletiyorum. Hayır, partnerim derken o anlamda diil lan. Ahohuha. Güldüm kendi kendime bak. Hohah.

Neyse işte, ne diyordum ya? Ha yani, bu gece radyoda kalacağımdan makyavelli, bloga büyük olasılıkla yeni post atamayacağım. Zaten atmaycaktım da, bu da bahanesi oldu işte. Ama yok, baktın çok canım çeker, gecenin bi saatinde ordan bişeyler yardırabilirim. Nasip.

Şurda ne yazıyosa o diyorum ve başka alemlere erişmek üzre bu satırlara burda nokta koyuyorum.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)