4 Haziran 2009 Perşembe

Biraz Ünlü Fobisi

1 tane ömer üründül tadında yorum
Her seferinde "ağışamüstü uyumiycaksın yeaaa" geyikleri çevirip duruyorum da, yine her seferinde memleketinden alıkonulup, kaderine teslim olan karpuz gibi yatı-yatıveriyorum okuldan gelince. Ama yine de söylüyorum; yapma sen. Bak bana, daha ayılamadım.

● Demin uykumda bi rüya gördüm. Böyle, baya romantik bişeydi. Ama unuttum işte. Zaten nerde boktan rüya varsa onu hatırlarım, böyle çeksen film olucak rüyaları hatırlamam iyi mi. -bilinçaltıma küfürler filan-

● Sms/Msn dilinde, nerde bir Arapça-İngilizce kırması kelime görsem, ordan arkama bakmadan kaçı-kaçıveriyorum. "Eyws" nedir abi. Sensin eyws.

● Benim "biraz ünlü"ye karşı acayip fobim var. Çok değil, biraz ünlü olacak. Çok ünlünün yanında rahatım yine. Sonuçta çok ünlü adam, beni mi sallayacak? Nasoosa skinde değilim diye her tür davranışı gerçekleştiriyorum çok ünlünün yanında. Ama biraz ünlü öyle değil işte. Ona bir garip duygular besliyorum. Ondan daha bi tırsıyorum, daha bi çekiniyorum. Bunu da geçen gün radyoda sabahladıktan sonra göt kadar stüdyoda Ege Kayacan kişisiyle birlikte bulununca anladım. Böyle bir değişik korku hormonları salgılamaya başladım, bir garip düşünce bozukluğu yaşadım. Bir dakika içinde bünye kendini tamamen kitledi. Gerideyse Ege abi'ye söylediğim; "Ko..Khh..Kolay gelsinhh.." cümleciği kaldı.

● Hayır, sonuçta biraz ünlü adamın napıcağı belli değil. Skliycek mi sklemiycek mi bilemiyosun. "Hayatta sklemez" diyosun, adamın canciğer kanka olası geliyor; "Ooo abi ben seni biliyorum ya ehehe" diycek oluyosun, herif suratına bile bakmıyor falan. O bakımdan, nerde bir biraz ünlü görsem, orda dünyanın ilk "evrimini ters geçiren insanı" oluyorum. Hep heyecan şeysi bunlar.

● O değil de, Acun'a bi ben çıkmadım galiba lan. Beni de bugünlerde arar herhalde. Tabi, en möhim insanı en sona bırakıyor. Aferim Ilıcalı, aferim.

● Bir sezon boyunca dünya üzerindeki hiçbir spor haber kaynağında dalya kelimesi kullanılmasın, varr ya; ertesi sezon adam gibi bi tane maç yapılabilirse ben de insan değilim.

● Tarihte bugün - 4 Haziran 2007: "Olm matematikçi 100-100 verse takdir gelicek işte. Bi de şeyi yapmadım ben yaa, siz yapmış mıydınız. Şeyi ya, bir ödev vardı hani.." - Sene sonunda acı çeken, ismini vermek istemeyen bir öğrenci, Ankara. 4 Haziran 2008: "Ya bugün deneme sınavına girmedik mi lan? Tamam işte 180 soru çözdüm bugün, öyle say. Bence çözmeye gerek yok bugün başka yaa.. Olm yüsseksen soru lan. Ama bi yandan da hiç çalışmamış gibi bişey olucam bugün. Off, olm napalım yaa?.." - Her gün 200'den fazla soru çözmeyen ÖSS insanının, bir şekilde vicdanıyla savaş vermesi, yine Ankara.

● Ezan başlar başlamaz internetten çalmakta olan canlı yayının bir anlık kesilmesi ve akabinde "ara belleğe alınıyor" sürecinin gerçekleşmesi, bir anlık gülmeme sebep oldu. Geçti sonra.

● O değil de, neden ezan okunmadan önce caminin hocası "küh.. küh.." diye mikrofona öksürüyor arkadaş? Mikrofonun açık olup olmadığına dair daha teknolojik bir uyarı yok mu? Öksüren müezzin istemiyorum. Bitmiştir.

Geçmiş olsun dilekleri sunan herkese sevgiler. Sunmayanlara da yazıklar ossun diyorum, zira şu gün şu dakika hâlâ her öksürüşümde boğazım yarılıp, kendi kendini açık ameliyat ediyorsa sebebi onlardır. Haydi gideyim de şimdi, bir ıhlamır neyin bişey içeyim. Sağlıcakla kalın, ağışamüstü uyumayın.

Daçe.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. z.. says:

    yaa geçmiş olsun dacecan:)nasılsın diorum iyiyim diosun sonra daha daha nasılsın diorum iyiyim yani diosun sölemiosunki sen de nası anlayayım ben..

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)