12 Haziran 2009 Cuma

£80M + Paris

2 tane ömer üründül tadında yorum
Haberin ayrıntılarında, Ronaldo'yla Paris Hilton'un gece gece bir muhallebicide buluştuğu, muhallebiciden sonra Ronaldo'nun Paris'i eve bıraktığı ve Paris'in "Bağa kahveye gelseğe yukarı.." davetinin ardından sabah 5'e kadar kahvenin her türlüsünün içildiği yazıyor. Tabi 93 milyonluk Ronaldo içmesin de, ben mi içiym lan? Dur ben bi su içiym de geliyim.

- ya o değil de; ronaldo gibi, messi gibi, fabregas gibi 17-19 yaş civarında meşhur olan futbolcular, nedense bana hep o yaşta kalmalıymış gibi geliyo. 22-23 yaşında bir ronaldo, bir messi olmaz olsun.. hani mesela freddy adu dediğin adam, ki kendisi daimi 16 yaşında kalmalıdır, yarın bir gün futbolu bırakacak yaşa gelse, tugay'a duyduğum "abimiz, büyüksün." saygısını ona nasıl duyucam? dur ben bunu fifa'ya bir ileteyim..

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Ulker makinesi en asagi 10 yildir herkesin ortak dilegi. Homer Simpson olsam come to the darkside we have cookies filan diyebilirdim ama maalesef yok:/
    Bu arada sabit hat 90 ile araniyor.

  2. Daçe says:

    çok teşekkür ettim, sağol :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)