28 Haziran 2009 Pazar

Karne

2 tane ömer üründül tadında yorum
O değil de hazırlık bitti lan. Ben böyle bitiş görmedim ama. Ne bir karne, ne bir bişey. Ressmen gümbürtüye geldik ha. Millet tatile gitti mesela, ordan öğrendi hazırlığı geçip geçemediğini falan. Acayib işler bunlar.

Neyse, üniversitenin de böylece ilk yılını geride bırakmış olduk. Acısıyla, tatlısıy... AAGH! Vurmayın lan. IGH! Auç!..

Karne istiyorum lan ben. Böyle, "Resim - 5, Fizik - 4, Kimya - 5, Türk Dili ve Edb. - 4", işte ne bileyim, "Yb. Dil - 5, Sçm. Yb. Dil - 2" falan yazsın istiyorum. Ön yüzünde "Canım yavrum.." diye başlayan, her bir harfinden samimiyetsizlik akan "sınıf öğretmeni notu" yazılmış olsun istiyorum. Arkasını çevirdiğimizde üstün teknoloji ile koyulmuş, fonda mavi/mor renkte Atatürk suratı olsun istiyorum. Olm rektör, akıllı ol, bak en azından resmî bi kağıt parçası istiyorum lan. Yarın bir gün sorsalar "Hacı naptın hazırlığı, bi getir görelim" deseler, internet sitesini mi açıcam?

Michael Jackson ölünce nasıl bir devir kapandıysa, biz karne almayınca başka bir devir de öyle kapanmıştır.

Gideyim de kahvaltı yapayım.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. rectoa says:

    nostalji olsun diye kendi karneni kendin yapsan falan güzel anı olur. arkadaşlarına da yaparsın. belli bi ücret karşılığı tabii. yağma yok.

  2. Daçe says:

    ahaha evet ya güzel fikir :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)