24 Haziran 2009 Çarşamba

Sinek

1 tane ömer üründül tadında yorum
Çok haşerat var sevgili okur. Geçen yaz da böyle olmuştu. Benim odam çok yahşi geliyor olsa gerek hayvanlara. Adeta habitat edindiler burayı kendilerine. "De gedin burası benim habitatım" demeye kalmadan birbaşka takım sinek geldi. Toplu geliyorlar böyle, takım takım. Sanırsın ki üniversite gezisi yapan lise grubu. Daalın oğlum hadi. Keserim topunuzu. Bak hâlâ..

Obama gibi vurucam şaplağı enselerine, o olucak. Hayır ben yapınca "aa öldürdü hayvancağzı", Obama efendi yapınca "vay be nası da koydu sumsuğu sineğin beynine beynine" oluyor. İşte dünyada savaşlar da bu yüzden çıkıyor okur. Böyle de kıçtan bir durumu möhim bir probleme bağlarım işte. Behey. Gideyim ben. Önümüzde sınav kalmadığına göre, sabahlar bizimdir a dostlar, sabahları birlikte edeceğiz artık! Hobarey.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. Adsız says:

    süper ya! "obama yapınca nası da kodu sumsuğu kafasına" :D ilahi dostum!

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)