23 Haziran 2009 Salı

Kirk Hammett'lı Yazı

2 tane ömer üründül tadında yorum
İyağuşamlar diye ağzımı eğe eğe selam vermek istiyorum. O derece rahatım. Gerçi şu an pek rahat değilim, uykudan yeni kalktığımdan gözüme gözüme batan bir çapak var, ama prof filan geçti ya, artık rahatım. Didim hemen girişleyeyim maddebaz yazılardan birine. Bu nahoş intronun ardından hemen karakter eşleme dönüyorum.

● Şu Odtü hazırlığın müfredatında blogger.com'a ve blog yazarlarına gördüğüm ilgiyi ben başka yerde görmedim arkadaş. Ne blogcu insanlarmışınız. "and finally, one of the most popular blogging site blogger.com has also been banned by the government." Hayır o değil, sanki blogger.com'un yüzde 49'u benimmiş gibi, böyle yolda belde bahsedilince bi seviniyorum, bi "eheh, doğrudur efenim kapattılar bizi" diyorum.

● sansüresansür.org da gördüm ki, ben artık bişey demiyorum prof hazırlayana.

● Geçen hafta feysbukta "Bilmemkim şu an serbest bir ilişkide." diye bi ifadeye tanık oldum o dostlar. O an kafam nerelere gitti bilseniz. Ya da yok, bilmeseniz daha iyi.. Serbest ilişki nedir, sorarım size.

● Sabahleyin sınava girmeye yakın, yeni kalkmış kahvaltısız bünyeyle dolanırken, dünya üzerinde ne kadar tanıdık varsa rastlarsın ya, hatta tanımaz dediğin adam bile, belki Kirk Hammett bile gelir, bi selam verir, bi yanaktan öper ya. Hani, iki dakka sonra denk gelse olmazmış gibi, tam da fırında tavuk göğsü gibi pis kokan ağzının içinden içinden öper ya. İşte öyle Murphy yasasının Allah cezasını versin.

"Do you really know Françeska?" diye test hazırlayan bir nesille birlikte büyümek istemiyorum ben. Çözenin "Aaa cınım bu sorular zzor yhaaa..." diye, test sahibininse "olsun yaa bu zaten çhokk saçma bi test, sıkıntıdan hasırladımm;)))" diye olan yorumları eksik kalmıyor bir de. De gedin. (tamam itiraf ediyorum, ben de çözdüm lan bi kere böyle. berk'in testini çözdüm. berk'i de, kendimi de şu an içinde bulunduğumuz paragraftan muaf tutar, tenzih ederim. berk'e de böylece selam ederim.)

● O değil de, babalar gününde severek aldığım tişörtün üzerindeki insanoğlunun Kirk Hammett çıkması ve hemen sonrasında Kirk Hammett'lı bi cümle kurma isteğim de bu yazıyla birlikte gerçekleşmiş oldu. Nasıl mesudum, nasıl.. (bir de kirk'ün "daçe" yazan tişört giydiğini gördüğüm gün daha mesut olurum tabi.)

● Madem açıldık, iyice gidelim. Buradan Red Hot Chili Peppers'a sesleniyorum. Californication diye şarkı yaptınız sevdik, bi de video oyunlu klip çektiniz bağrımıza bastık. Yıllar yılı her duyduğumuzda, nakarattaki "dreeam of califoorni-keeyşııığaan!" ortak paydasında buluştuk. Ama aradan artık kaç sene geçti. Yetmez mi lan artık. Bence birbirimizi daha fazla kırmadan ayrılalım. İki medeni rakçı gibi, he? Esasen rakçı da değilim de, bak sırf siz üzülmeyin diye canlar. -iki değil de, beş olsa gerek-

● Gece vakti evde tek başına, götü adeta bostan karpuzu gibi devirip iki seksen uzanmışken elektrik gitmesi kadar anlık korku veren bişey yok okur. O göt karanlıkta o kadar savunmasız dururken kendini manav tezgahında sergide hissetmen var ya.. Of of.. İşte hepsi birkaç saniyenin düşüncesi..

"Bağımsız rock grubu Cicibebe" reklamını her duyuşumda, "nasıl yani lan bağımsız?" filan diye düşüncelere dalmam, günler sonra "independent" denilen türün Türkçe karşılığının "bağımsız" olduğunu fark etmem.. Ah, ne acı şeyler bunlar, beni anlamıyorsun ey okur. -paragraf içi gizli reklam-

● 10:30 gibi çok ters bi saatte Odtü kampüsünün çeşitli park ve bahçelerinde girilen Prof sırasında amfide listening teybinin yankıya kurban gitmesi korkusuyla önceki gece rahat uyuyamamak, akabinde ilkokul ve lise beden derslerinde spor salonu boyunca hocanın sesinin yankısını duymak ve bi bok anlamamak adlı korkunun beyinde tekrar vuku bulması ve benim böyle nereye gideceğini bilmeden başladığım cümleler kurmam, sonra silmeye üşenmem falan. Vallahi yoruldum ey okur, gudey gudey, ey kardiş.

Güldük, eğlendik (bkz: okuruyla interaktif olmayı birinci çoğul kullanarak gerçekleştiren blogger). Ama bi yere kadar. Sıkıntıya mahal vermeden, tadında bırakıyorum ey okur, a dostlar. Güzel haftalar diliyorum. Gidiyorum... Gittim.

Daçe.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. z.. says:

    o bloggerlı cümleyi okurken aklıma sen geldin daçe:)

  2. Adsız says:

    ben seni tenzih ederim hoşşik 80 aldın tabii bok at testlere! ayrıca benim de aklıma sen geldin blogger olayında :D hatta konsantrasyonum bozuldu 5-6 puan kaybettiysem bulurum seni!

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)