3 Haziran 2009 Çarşamba

Kaşıntı

0 tane ömer üründül tadında yorum
Dayanamadım, radyodan yazıyorum.

Saat 4'ü geçti, hâlâ cin gibiyim efem. Adeta iki yıldır uyumuş insan zindeliğindeyim. Yalnız bu şımarıklığım yarın derste nasıl göstericek kendini hiç bilmiyorum. İngilizce rüya görmek istemiyorum lan. Of.

Radyoda 3 kişiyiz. Evet, kocca radyoda. Yok lan, o kadar büyük bi yer değil. Ama olsun, 3 kişi olmamız bence gayet ilginç. Şu an dinliyo musunuz bilmiyorum ama, misal şu anki liste benim. Evet, böyle de bi insanım. Benim listemi dinleyin, Canberk'i dinlemeyin. Canberk pis, Canberk kaka.

Ahah.

Şu an yakınımda değil diye rahatım. Az sonra gelebülü. Kendisi şu anda stüdyoya tekrar girdi, naptığını hiç bilmiyorum. Zaten adam bir giriyo bir çıkıyo. Bi işler çeviriyo orda ama.

Hohaha. Ne arkasından konuştum ha. Şaka lan hepsi. Valla.

Bir saat kadar önce Radyo Odtü'ye yemek siparişi verdiğimizde, evet itiraf ediyorum deli danalar gibi yedik radyoda, kapıdaki güvenlikçi "Müslüm baba çalarsanız gönderirim" demiş. Kendisine selamlarımı iletiyorum.

Sıradaki parça onun için gelsin.

U2 - Get On Your Boots.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)