8 Haziran 2009 Pazartesi

Yaz Modu

0 tane ömer üründül tadında yorum
Efenim yaz moduna girmiş bulunmaktayım. Not alın bugünü; 8 haziran 2009, "Daçe 2009'un yazı için yaz moduna girdi."

Gerek yok tabi, hafızalı arkadaşlar akıllarında da tutabilir.

Şimdi yaz modu diyince biraz şey olmuş olabilir. Sanırım beyinlerimizde farklı farklı şekilleniyor "yaz modu" dediğim şey; ama benim yaz modu dediğim esasen, eeh amma yaz modu dedim lan, neyse benim yaz modu dediğim, ohuha; böyle, yok her gece o club benim, bu club senin, yazın en bomba şarkılarıyla, murat poz olur, başkası olur*, kışın içerde kalmış clubber'ı ortaya çıkarmak, sabah 10'dan öğlen 3'e kadar plajlardaki atraksiyonlara birebir katılmak, ya da ne biliyim, çılgın yaz eğlencelerine vakıf olmak, evet başka şey bulamadım, değil elbette.

Yaz modu dediğim şey Ankara'nın pis sıcağında serinceğiz evime kapanıp, mutlaka 2,5 litrelik gazlı içecek ve akabinde çikolata-cips felan stoklayıp, geceleri dizinin, gündüzleri de oyunun dibine vurmaktan ibaret.

Yaz gelince baya asocialized oluyorum yani.. Kışın da gerçi bi sosyalim, bi sosyalim zaten. Evet. Neyse.

İşte yaz modunun ilk saatlerini de haliyle oyunla moyunla geçirdiğimden blog yazmaya pek üşendim. Yoğusa diyeceğim o ki, başka spotçular gibi konu bulamama meselesi söz konusu değil. Öhm. Öh. En yakın zamanda, hatta bugün bile olur, yeni postlarımı birbiri ardına göndermeye devam edeceğim efem. Afiyetle.

*ulan yazın murat pozdan başka kim çalar lan? bu club olaylarından çok uzağımışım, yakınlaşmak lazım.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)